Alle nagelbijters hier verzamelen.

Mijn vriend loopt altijd te ‘klagen’ dat ik nagels bijt en dat ik niet lekker kan kriebelen over zijn rug. (God, hulde aan zijn ex met lange nagels :’) )

Ik durf te wedden dat er vast meer stress kippetjes hier rond lopen die met mij de strijd willen aangaan voor ‘‘Het krijgen van lange, natuurlijke nagels’’
Ik weet niet of hier al een topic over is.

Nagels groeien 0,1 cm per dag. Ik wil er ongeveer 0,14 cm aankrijgen. 14 dagen volhouden dus. Om de drie dagen een foto postje?

Ik bijt zelf geen nagels maar dat heb ik vroeger wel gedaan. Ik heb een goede tip om er vanaf te komen, het heeft m’n moeder ook al van het nagelbijten afgeholpen en nou is m’n zusje ook bezig!
Ik had altijd een beetje handcreme bij me en elke keer als ik dan de neiging kreeg tot bijten, smeerde ik mijn handen in.
Het is ook lekker om je nagelriemen en nagels in te smeren met lemony flutter (te koop bij de Lush), worden je nagels ook nog eens mooier en sterker van!

Oh dat is wel echt een super goeie fijne tip, ja! Ga ik eens proberen.

Haha, succes! Ik bijt mijn nagels niet, maar ik pulk eraan. Zo erg dat ik ook die velletjes aan de zijkant meetrek en het helemaal gaat ontsteken. Telkens probeer ik het weer vol te houden, en vaak lukt het ook wel, maar als dan 1 nagel een beetje kapot gaat, moeten ze meteen allemaal geknipt worden. Ik kan er ook niet tegen als er 1tje korter is dan de ander.

er is al een groot topic over :slightly_smiling_face: up deze:
http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/131990