Alle meiden moeten dit lezen!

Meisjes jullie zijn allemaal mooi! Laat je niet wijs maken dat je lelijk bent!
Kijk je mooie bambi-oogjes,je poppenneus,mooie lippen,lang blond haar,roze wangetjes,lange benen,mooi bruin kleurtje,… je hebt allémaal iets waar je trots op kan zijn én vergeet niet; iedereen heeft iets waar ze zich druk om maken maar dat hoeft niet want niemand is perfect! Je kan ver komen in je leven met een sociaal gedrag en vriendelijk te zijn,want wat is nu super-mooi zijn als je je als een bitch gedraagt? Niets. Jullie zijn ALLEMAAL mooi op jullie eigen manier & niemand is lelijk ! :wink:)

uhh

Iedereen heeft wel wat moois ja, daar heb je gelijk in. Je noemt nu alleen specifiek wat dingen en dat kan meiden die het tegenovergestelde daarvan hebben ook weer onzeker maken. Meiden die b.v. geen lang blond haar hebben, maar bruin haar. Meiden die geen mooi bruin kleurtje hebben, maar altijd wit blijven etc.

ok

Niemand is lelijk? Dan heb je mijn hoofd nog niet gezien lol

:tipping_hand_man:

Dankjewel.

Sommige reacties vind ik een beetje gemeen, IranianChica heeft haar best proberen te doen voor ons en reageren sommige een beetje gemeen op naar mijn mening, maar ik geef Jaijnwel gelijk: Dit kan sommige onzekerder maken omdat wat je opnoemt niet iedereen heeft maar juist andersom.

X

Lief bedoeld :slightly_smiling_face: jammer dat ik alle kenmerken die jij noemt niet heb anders voelde ik me meer aangesproken haha

Mijn haar is rood. Niet blond.

Just. Je beschrijft gewoon een barbie.

Lief bedoeld, maar door jou ga ik me helaas niet beter voelen hoor

Beetje jammer dat ik een boggelneus heb… en ik voldoe ook niet aan de rest van je lijstje :’)

Bijna iedereen citeert dit. Alle lelijkerts verzameleeee! Ik meld me aan.