Alle liedjes op een andere plek, help

Hoooi ik had een vraagje.
ik heb al mijn liedjes in een map staan en wilde er heel veel gaan verwijderen, alle liedjes stonden gewoon achter elkaar zeg maar. nu staan ze ineens allemaal gesorteerd in albums van de artiesten en als je daarop klikt moet je eerst weer een map openen en dan kom je weer bij het liedje, heel vervelend dus.
weet iemand hoe ik dit weer terug kan zetten dat gewoon weer alle liedjes achter elkaar staan? heb heel veel geprobeerd maar kan het niet vinden…

niemand!!!

uhh misschien moet je ze weer allemaal terug kopiëren naar een andere map ?
ik weet het niet precies, maar ik heb het zelfde probleem ook!

Ik zou je graag willen helpen, maar ik weet het niet:$
Misschien moet je ze toch allemaal een voor een verwijderen (wel veel werk)
en anders even googlen

Bedoel je dan niet op die knop drukken van ‘naam’? Dan staan ze gesorteerd op naam:P Of helpt dat niet?

alles knippen en plakken naar de oude map.
ben je wel superlang mee bezig,

HELP! WEER IEMAND MET Z’N TOPICTITEL IN HOOFDLETTERS! STAAT EEN BEETJE SCHREEUWERIG, VIND JE NIET?

Geen verstand van :stuck_out_tongue:

Hoe bedoel je achter elkaar?
Als je in de map zelf bent waar alle nummer in staan dan kan je bovenaan, in een balk, allerlei onderwerpen aanklikken, verwijderen en toevoegen om de details van de liedjes te laten zien. Je kan door middel van deze onderwerpen(naam, datum, duur, naam album, naam artiest) ook op volgorde zetten naar eigen keus. Dan moet je op dat onderwerp klikken en dan verschijnt er, als het goed is, een driehoekje(pijl) met de punt naar boven of beneden.