Alle BlackBerry eigenaressen verzamelen :d

Hoi! ik wil graag een BlackBerry Bold en dan de witte, maar ik weet totaal niet wat nu het goedkoopste is! Dus ik vraag me af of jullie goedkope opties weten? Waar heb jij je BlackBerry vandaan en hoeveel betaal je er maandelijks voor (en welke opties heb je dan, wel of geen internet?)

Dus als jullie tips hebben hoor ik het graag.
Mijn eisen:

• Onbeperkt internet
  • Pingmogelijkheid
  • Ongeveer 100 belminuten en 500 smsjes
  • Wit toestel
  • Ik wil echt overal internet, niet dat je alleen maar met WiFi kan.

Oh ja, MTV Mobile heb ik al voor gekeken maar die wil ik niet want dan heb je maar 90 smsjes en kun je alleen packs bijkopen vanaf 750 smsjes en dat is weer veel te veel!

Er is een algemeen Blackberry topic, misschien dat zij je kunnen helpen? Ik heb zelf een curve dus ik kan je niet verder helpen, I’m sorry.

Ja maar in dat topic post iedereen vragen maar daar wordt maar 1 op de 10 vragen beantwoord :stuck_out_tongue:

Blackberry bij Hi

Deze is 32 per maand, ik weet niet hoeveel je eraan uit wilt geven?

vodafone, heb je goedkope aanbiedingen.
alleen ik weet niet of ze daar ook witte toestellen hebben.

ik heb bijvoorbeeld Blackberry Bold 9700 met onbeperkt internet, ping, en Bel + SMS-2 200 (27,50 euro) voor ongeveer 23,50 ¤ permaand je kan je internet blox altijd aan of uit zetten en je abonnement altijd verhogen. Je moet wel even goed zoeken naar goede aanbiedingen!

Ik heb een witte, van KPN. Mijn abbo kost 40 euro, want er zit nog een 1000-smsjes ding bij, maar die gaat er binnenkort af dus dan kost het 30 euro per maand.

Toevallig ben ik hier ook net naar op zoek! dus ik volg even je topic (:

Ik heb ook bij hi, betaal het eerste jaar 29,95 en heb aan 500mb internet, maar dat krijg je nooit op… tenminste, ik heb nu na 3 weken pas 11 mb verbruikt, en zit 24/7 op internet ( wel veel op wifi)

Met bb internet heb je sowieso overal internet, ook waar geen wifi
Op elke bb met internet kun je pingen.
Ik heb 170 belminuten/ 360 sms ofzoiets. voor 10 euro pm heb je 1000 sms erbij, maar als je ping en whatsapp veel gebruikt sms je toch nooit.

Al mijn vrienden hebben androids, bb’s, of iphones, dus kun je mee whatsappen en met bb’s kun je mee pingen, ik besteeds niks aan sms nu.

stel 500 mb is niet genoeg voor internet ( wat ik mij echt niet kan voorstellen) kun je voor 5 euro die verdubbelen … maar ik vind het knap als je die 500mb op krijgt :stuck_out_tongue:

oh het eerste jaar dus 29,95 daarna 35,95 ofzoiets. heb 2 jaar abbo

Stiekem wil ik er ook eentje, ik vind mijn HTC Wildfire enorm tegenvallen eigenlijk. Ik wil ook die witte Bold want ik vind het ondanks alle vooroordelen supermooie telefoons. Vrij nutteloos dit.

Ik heb een zwart bold 9700 bij Vodafone. Volgens mij betaal ik het eerste jaar 30/40 euro + 6 euro aan verzekeringskosten. Het tweede jaar betaal ik 40/50 euro + 6 euro verzekeringskosten. Ik heb bel, sms en web en veel te veel smsjes en belminuten. Heb er verder niet echt verstand van.

Ik heb een bb bold 9700 wit , voor 26 euro per maand inclusief voor 2 jaar en kreeg er nog een wii bij ook gratis eh . 150/150 maar het gaat met tegoed bij vodafone en kan het na de volgende maand mee nemen + ik heb nog volgens mij zo blox 1000 gratis smsjes. Maar deze abonnement was een actie bij z’n site en die is nu al verlopen sorry kan je er dus niet mee helpen