alle aandacht naar vriendin

op school krijgt mn vriendin allemaal aandacht van jongens en dan zit ik daar maar een beetje bij… iemand tips voor mij?

en dit is geen 1 april grap ofzo xD

vertel dit je vriendin en zeg dat je ermee zit :stuck_out_tongue: niet dat ze er ook echt wat aan kan doen maar iig weet ze dat?

+gedraag jij je anders dan jouw vriendin? is zij opener en jij wat stiller?

doe een kortere rok aan

xD

OT: er zullen altijd wel meisjes zijn die meer aandacht krijgen dan jij, probeer het te accepteren. Blijf jezelf.

zorg iig dat je geen naloper/aanhangsel van je vriendin wordt.
blijf gewoon jezelf.
probeer een keer met een jongen een gesprek aan te gaan dat ze jou ook beter leren kennen.

Ik heb het ook.
Mijn vriendin krijgt veel aandacht van jongens.
Loopt een week met een jongen te ouwehoeren en dan heeft ze weer een ander.
Ik heb mijn vriend al ontmoet.
En ik heb ook met hem.
Ben morgen 9 weken met hem en ik ben blij met hem.
Iedereen ziet mij ook altijd als een aanhangsel van haar, ik voel me totaal niet zo.
Als je iets minder met haar om gaat en meer met andere gewone vriendinnen zien ze je niet meer als aanhangels en gaan ze dat ook niet zien. Misschien kennen hun ook wel jongens! Die ook intresse in jouw hebben!

Good luck!

(L)

Heb ik ook wel maarja,
ga lekker uit ( zonder haar ) en alle jongens komen op je af! Het is echt waar, als je uitgaat loopt er altijd wel een jongen die jou leuk vindt toch…
x

Heb ik ook gehad… Dan had zij al een halfjaar een vriend en was ik single, gingen we uit en kreeg zij alle aandacht. Vrij vervelend! Maar onthoud dat het er waarschijnlijk niet aan ligt dat jij minder knap bent, maar gewoon aan het feit dat zij wsl wat opener is en wat sneller (ongemerkt) flirt… Anyways, ik heb nu al meer dan een jaar een vriend en die heeft m’n vriendin nooit een blik waardig gekeurd ;p

hmm ik snap jou
ik het meisje die altijd aandacht krijgt van jongens
heeft nog nooit verkering gehad.
mijn vriendin die niet veel aandacht krijgt heeft verkering.
wajow hoe vind je die:P

nou eigenlijk is zij juist een naloper/aanhangsel vn mij xD

Als je er maar een beetje bijzit zou je je gewoon in het gesprek kunnen mengen, lijkt me. Mensen vinden het heus niet erg als een leuk persoon meedoet met het gesprek. En daarbij hoef je je niet anders voor te doen dan je bent. :slightly_smiling_face:

en wat als ze mij geen leuk persoon vinden? xD

dat heb ik ook gehad
maar die vriendin kreeg zo veel aandacht dat ze zich nu eigenlijk als een hoertje gedraagd en dat hebben alle jongens ook door dus gebruiken ze haar allemaal
en ik krijg nu ook gewoon aandacht (wat soms heel vervelend kan zijn hoor!!!)
maar blijf gewoon je zelf en als je er echt niet tegen kan ga dan ook meer met andere om

ok dan komt dat hoerigge gedrag binnen kort mischien ook wel maar ze heeft nu een vriendje dus ik hoop dat t nu wat minder word…

dit is precies waar ik 'n beetje mee zit
we gingen 2 dagen geleden nog uit en zij flirtte echt met iedereen en iedereen met haar. ikzelf ben niet zo iemand die met iedereen gelijk flirt, maar iedereen die met mij flirtte flirt met iedereen. Het lijkt wel dat iedereen haar leuk vindt en niemand mij… wat moet ik doen?? ik zit er een beetje mee…

Daar zou ik niet aan twijfelen. Als jij jezelf een leuk persoon vindt heb je een grote kans dat anderen jou ook een leuk persoon vinden. Als je goed in je vel zit straal je dat ook uit. :slightly_smiling_face:

Ze heeft een vriendje? En ze gedraagt zich nog steeds zo?

Oooh ik heb precies hetzelfde! Serieus, ik weet niet wat ze doet, maar zo’n beetje alle jongens schijnen haar leuk te vinden. Óók van die jongens die ik wel leuk vind, krijg ik dan weer later te horen van; jaa hij vindt je vriendin leuk!
Oh. En ik dan?

& als ik dan weer met een andere vriendengroep uitga, krijg ik ook niet alle aandacht van jongens, maar wel een stúk meer zonder die vriendin. :I
Maar ik vind het ook wel weer leuk om met dr uit te gaan. Zucht…

Jaa he ik weet precies wat je bedoelt. Ben nog nooit zonder haar uitgeweest want ´t is natuurlijk ook gezellig…dus weet ook niet of ik zonder haar wel meer aandacht krijg…maar ik voel me nu even een beetje minderwaardig omdat echt iedereen haar leuk lijkt te vinden, en niemand mij…