Allang ontmaagd en nog steeds bloed ik ??

Hey ladies,

Ik ben zo’n twee jaar geleden ontmaagd, waarbij er geen bloed vloeide. Maar gisteravond heb ik voor de tweede keer seks gehad met een vriend van me en toen bloedde ik ineens wel. Wel maar een klein beetje, maar ik vind het zo vervelend. Nou moet ik wel zeggen dat hij echt een grote piemel heeft :flushed:, maar toen we voor het eerst seks hadden bloedde ik niet…

Is dit iets raars?

Liefs

‘‘met een vriend van me’’

lol sorry

:flushed:

Je hebt zoals ik lees twee x sex gehad en steeds bloed je.
Ik snap het even niet.

Nee nee het is de tweede keer dat ik seks heb met hem haha. Ik heb eerder een langere tijd een vriend gehad, dus ik web wel vaker seks gehad dan twee keer.

Ik heb dat ook nog wel is terwijl ik al een lange tijd seksueel actief ben.
Misschien komt het door te ruige seks? Dat hij te diep gaat.
Heb je pijn tijdens de seks? Of misschien was je niet nat genoeg?
Anders weet ik het ook niet!

Kan zoveel redenen hebben. Wondje, te ruw, gesprongen bloedvaatje. Als het vaker gebeurt kun je even langs de huisarts, maar als het bij deze keer blijft is er waarschijnlijk niets aan de hand.

Sommige meisjes bloeden bij de eerste keer, anderen niet. Dat hangt allemaal af van de dikte van het maagdenvlies en als je er wel eentje hebt of niet enzo. Je bloed pas als dit scheurt. Aangezien het maagdenvlies bij sommige meisjes wat stugger is, kan het dus zijn dat de jouwe pas na de tweede keer scheurde.
Of idd een klein wondje ofzo. Ik zou me niet meteen zorgen maken :wink:

dat denk ik ook :wink:

[s]Spoot het er zo uit?

[/s]Nee sorry, idd zoals ze hierboven zeggen een wondje??

Of misschien was je niet nad genoeg en scheurde je toen open…

Idk

ze heeft haar 2e bed partner legt ze uit. niet haar 2e x seks.