all time low concert!!

Wie gaat er naartoe? 16 februari in de melkweg, amsterdam. De grote vraag: hoe snel was het vorige concert van hun in NL uitverkocht? Kaartverkoop is namelijk morgen al, om 16 uur…

mijn vriendin gaat xD ze gaat ook al naar boys like girls… echt een bandjesverslaafde is et…

:astonished:
All time low is geweldig!
Zou er wel heen willen!
Idd is het snel uitverkocht?

oeee chill! ik zou wel willen gaan opzich, even kijken.
ik ben nog nooit eerder geweest trouwens dus ik heb geen idee… maar als je echt wil gaan zou ik het maar zou snel mogelijk regelen

ah, supervet!

ik ben er vorig jaar heen geweest en dat was niet zo snel uitverkocht maar aangezien het concert super tof was misschien nu wel :slightly_smiling_face:? dudes, het is echt gaaf koop kaarten!!

Ik wil ook wel!
Maar eerst nog iemand vinden die mee wilt. ^^
Wat kost een kaartje?

haha, ik heb hetzelfde probleem. Ik ben al drie keer naar all time low geweest, en elke keer wordt het moeilijker iemand te vinden ‘die mee wil :’)
Het is trouwens 21 euro. Plus 3 euro servicekosten. Plus 3,50 lidmaatschap. Plus nog een euro ofzo aan allemaal onzindingen die erbij komen -.-

OMJ IK GA OOK ALL maar ik moet nog kaartjes kopen xD t word geweldig net als vorig jaar :grinning::smiley:

Ik ga in Brussel :grinning:

Ik wil wel heel graag gaan. Maar Amsterdam is wel 2 uur reizen, en ik ben 17 en heb dus geen rijbewijs. Als ik ons pap/mam héél lief aankijk kan ik misschien wel naar een show in belgie ofzo, dat is denk ik dichterbij.

Ik heb ze 2x gezien en vond ze echt bagger live…

Ze zijn echt geweldig! :grinning: