All Stars

Heeyy!

Hebben jullie All Stars?
Zo Ja, welke kleur en hoeveel?

Zo Nee, Waarom niet en als je ze
zou kopen welke kleur zou je willen?

Ik heb 2 paar All Stars.
Zwarte All Stars(normale hoogte)
Rode All Stars ( normale hoogte)

Ja, maar heb maar 1 paar. Een paar roze

Een paar, legergroen, maar ze zijn versleten en nep.
Ik wil nog zwarte.

Ja, zwarte lage all stars.

Ik heb zwarte all stars (die hoge)
xxx

ja, 1 hoge zwarte, 1 lage zwarte, 1 lage blauw/groene, en 1 normale roze :slightly_smiling_face:

Ik heb lichtblauwe, maar ik heb ze eigenlijk bijna nooit meer aan… Alleen als ik weet dat ik veel buiten ben of lang moet lopen!

Ik heb 1 paar, donkerblauwe normale hoogte

ik heb roze half hoge
en ik wil nog een paar zwarte lage

Ik heb 1 paar blauwe hoge, en 1 paar lage bruine met roze stiksels.

nee, maar ik zou wel graag witte normale willen!

Ik heb geen All Stars maar wil ze wel graag binnenkort gaan kopen (Zwarte). Zijn altijd makkelijk en staan gewoon hip. Ik vind ze erg mooi onder een Skinny Jeans.

Kusje

Ik heb 1 paar lange lichtblauwe met een donkerblauwe binnenkant. Maar ik vind ze niet zo mooi meer en ze zijn kapot dus waarschijnlijk spuit ik ze goud voor de carnaval :wink:

Ik koop er dit jaar waarschijnlijk nog nieuwe bij, lichtroze of rode van normale hoogte!

Lage neppe witte, met marlyn monroe erop:D

Jaaa… ik hartje All Stars! =) hihi!
Ik heb zwarte lage, hoge in het beige & daar zitten bloemetjes met glitters op en normale lichtblauwe…
Maar doe alleen de zwarte aan ( maar dan ook váák! =P )

nope heb ze niet, neem me elk jaar weer voor om ze te kopen maar dan zie ik toch mooiere & na een tijdje heb ik spijt dat ik toch geen allstars heb gekocht :stuck_out_tongue:

Ik <3 mijn All Stars. Ik heb 2 paar, 1 met een soort gekleurde discoprint (die zijn helemaal versleten en mijn lievelingspaar, staan echt super mooi onder donkere skinny spijkerbroek) en helemaal zwarte met aan de zijkant ALLSTAR er op gespoten. Ik draag niks anders meer.

Allstars zijn geweldig ^^ Ik heb zwarte, normale hoogte en eentje met vage streepjes , ook normale hoogte xD.

Ja zwarte en lage witte :slightly_smiling_face: