All Stars

heyyy,

beetje rare vraag: ik ben helemaal weg van converse allstar. Ik heb nogal een low budget en om 60 euriz uit te gaan geven sta ik zekerz in de min. Dus daarom: hebben jullie misschien een site ofzow wat een aanrader voor me is om cheap all stars te kunnen kopen??? Ik heb wel al op internet gekeken, maar ik weet niet welke site te vertrouwen is… duzzz…

XXX thankz in advance! :wave:

www.plutosport.nl ofzoiets.
45 euro

toevallig, ik heb vorige week zondag 3 paar gekocht xD
in beverwijk, lichtgrijze (die van de collectie) voor ¤40 voor mn zusje, donkergrijze & donkerblauwe voor ¤35 en ¤40 voor mezelf :grinning:

echt heeel erg blij mee.
dus daar zou ik heen gaan ^^
ik wil die lichtgrijze van m’n zusje nog in het laag maar die heb ik er niet gezien geloof ik x]

American Today daar kosten de licht blauwe en de paarse maar 25 euro!

Thailand ¤40 en je ziet ze hier nooit.

www.plutosport.nl
de prijzen zijn van ongeveer 20 t/m 40 euro

Bij vente exclusive (webshop) zijn de 44 euro

Ik heb een paar weken geleden nieuwe all Stars gekocht ( ergens in een sportwinkel in Hasselt ) voor maar 20 euro . . .

Mensen gebruik de zoekfunctie er staan zeker 30 topics op girlscene met die vraag.

up

Op de albertcuypmarkt heb je zo een kraampje met all stars voor 40 euro ofzo, en dan niet alleen zwart,rood,grijs etc.

Dus ik zou eens op een markt kijken x]

www.shoes.fr zijn ze ¤50 + gratis verzending.

& anders, misschien ergens in reclame in de Makro of Carrefour of zo?

x

eh moet je de uitverkoop in de gaten houden? dan worden allstars vaak voor de helft ofzo afgeprijsd :wink:?

nou, sport 2000 waren ze laatst 30 euro, en bij de uitverkoop van een winkel op de hoek naast de hema maar daar heb jij niks aan

omoda, 49 euro.

China, 35 euro

mijn vriendin heeft ze voor 6 euro uit china, maarja dat gaat jou neit helpen x]