all stars

Hey!
Wat vinden jullie mooie allstars onder een skinny jeans of all stars onder een wide leg jeans.
Want ik heb nu een paar paarse all stars maar ik weet niet waarmee je het het beste kan combineren.

Ik hoop dat jullie tips hebben!

xx Tara

skinny of baggy (L)

staat allebij

ik hou persoonlijk niet van wijd uitlopende broeken, dus ik zou skinny doen

Ik vind het alleen zo stom staan bij skinny als je grote voeten hebt, aangezien ze met all stars nog groter lijken. Maar anders mooi ^^

Ik vind ze met skinny jeans mooier.

[i]hmm, ik zou 't met skinny doen.
'tstaat ook super leuk onder een spijkerrok, ( dan moet je wel lage hebbe ofcourse. )

:grinning:[/i]

Ik draag onder een jurkje ofzo ook gewoon hoge All Stars. Ik heb gelukkig geen last van het idee dat m’n voeten groot lijken. Heb maat 36.

Maar ik heb niks met wijde broeken dus ik zou idd skinny of baggy nemen.

Ik vind all stars mooier onder een skinny, maar je moet niet maat 42 ofzo hebben, dan vind ik het weer niet zo mooi!!

Ik vind het mooi bij beide

ik ben het helemaal met jou eens :grin:

SKINNY :guitar:

Skinny of Baggy!!
Ik hou sowieso niet van die wideleg-jeans-dingen!

maakt niet uit :relieved:

Ik heb juist niks met skinny´s :blush: daar zijn mn benen nog veel dikker in. dus ik draag iets wijderuitlopende, met allstars XD

Als je grote voeten hebt in die allstars, dan zou ik baggy doen!
En heb je juist kleine voeten, dan skinny. :pensive:

Het kan allebei,

ik heb zelf maar 39 allstars, en ik doe ze altijd onder een skinny broek,
wel 1 ding, door allstars onder een baggy broek lijk je kleiner, net ofje kortere benen hebt…
heb ik zelf geen last van,
Mjaaa. xx

skinny

ik draag ze zelf altijd onder beiden, ik vind all stars eigenlijk ook een van de weinige sneakers die leuk staan onder een wideleg. (: