all stars of vans?

vanss

Eigelijk allebij oh , ik heb van allebij één paar ahaha. :relieved:

neem gewoon allebei?
doe ik dit jaar tenminste ;d

die zijn er al sinds 66 :slightly_smiling_face:

ik weet niet wat voor stijl jij hebt, maar aangezien jij ieder jaar all stars neemt, denk ik dat die wel beter bij jouw stijl horen…

Kies zelf gewoon, je bent met allebei niet meer origineel dus wat maakt het uit.

VANS !

VANS!

ik snap wat je bedoeld :wink: allstars hebben het idd al bewezen…die zijn al 30 jaar populair als het niet langer is!

allebei vind ik ze leuk… zelf heb ik liever Vans, 't moet alleen wel bij je passen… :slightly_smiling_face:

daar kan ik echt niet tussen kiezen !

wat voor stijl moet je ehbben voor vans dan…?

Vans, maar All Stars zijn ook nice! En geen Vans Lo Pro, dat is voor de wannabe’s :’)

ik vind die juist het leukst (A)

Ja idd. Hell to the Yeah voor de lompe randen!

ik heb drie paar allstars(en ik ga die special-edition comic All stars van 90 euro ook nog kopen volgende week, dus dan heb ik vier paar JEE) en 0 paar VANS, dus ja :wink:

All-stars.

ik kan me een paar jaar geleden nog herinneren dat een jongen uit mn klas ze wel droeg, voordat het zo ‘‘in’’ was , en nja toen zag ik in winkels enzo alleen die skate modellen, en de meeste mensen nu vinden dat nog steeds niet leuk dusja x] ik vond het toen ook niks omdat ik alleen de hele lompe modellen tegenkwam.

maargoeeeeed ik zou vans kiezen

ik vind allstars mooier ik ga ze zelf ook kopen voor de zomer

All stars.

all stars! in de kleuren wit, blauw of crème