all stars of vans?

[fgcolor=#B30083]Heej,
Ik heb even een vraagje: Welke schoenen zijn leuker All stars of vans en welke kleur?
Meestal koop ik in het voorjaar all Stars maar omdat er nu ook vans zijn weet ik het niet. Beide schoenen vind ik heel leuk.

x.[/fgcolor]

ik vind ze allebei even leuk :slightly_smiling_face:

ik vind zwart het leukste voor allebei,
voor all stars vind ik ook wit heel leuk. en marine blauw/ bruin/ grijs enzo.

voor vans vind ik ook kleurtjes wel leuk, zoals de groene en rode.

Ik weet niet hoe jij eruit ziet, wat voor kleren je draagt en welke kleuren je vooral draagt/mooi vind.

Je zegt dat je in het voorjaar meestal all stars koopt, dan koop je toch nu een keertje Vans? Ik zou de Vans site raadplegen voor modellen en kleuren, want ze hebben nogal wat.

Deze! http://bit.ly/vansjesrood

Allstars.

Ik vind ze allebei wel nice.

Ik zou Allstars doen, ben er zelf heel gek mee! Ze gaan lang mee en je ziet nu zoveel Vans…

All Stars (:

ik vind ze allebei leuk, maar als je van plan was een simpele kleur Vans te nemen, zou ik zeggen;
neem AllStars (:
want al die hoeren [hier dan, weet niet of het bij jou ook zo is.] lopen in zwarte Vans, terwijl het helemaal niet bij hun stijl past.
het kán leuk zijn, maar dan moet het wel bij je passen.

ze gaan inderdaad lang mee, hoe kapotter hoe mooier eigenlijk! alleen wat je zegt over vans, je ziet inderdaad veel vans maar zeker netzoveel allstars als je het mij vraagt!

Ja je ziet ook wel veel allstars maar met die Vans heb je nu dat ze ontzettend populair zijn, maar over een tijdje denk ik niet meer. En allstars blijven altijd wel in zegmaar. Beetje moeilijk om uit te leggen haha.

Ik heb ze allebei
en vind ze ook allebei net zo leuk. :slightly_smiling_face:

Allebei heel leuk maar vans lopen toch nog wel beter dus dan vans =)

Wat ik grappig vind toen het emo zijn nog in was (om het even zo te noemen) vond iedereen het lelijke schoenen en nu opeens worden ze geweldig gevonden. Ik snap het niet haha

Vans zitten inderdaad lekkerder vind ik, zijn ok veel steviger

ALL STARS!

omdat er nu ook vans zijn
?
die zijn er al heel lang hoor
maar OT:
ik zou vans doen.

All Stars vind ik persoonlijk leuker

Heb ze allebeide, dus geen idee.

vans!

All stars :slightly_smiling_face: