All Stars kosten.

Hoeveel kosten simpele zwarte All Stars? Zoals deze
http://chucksconnection.com/chucktalkimages/black297.jpg

De meeste All Stars zijn rond de 60/65 euro; ik heb zelf All Stars gekocht op iOffer.com voor 18 euro inclusief, hierbij weet je natuurlijk niet zeker of ze echt zijn maar ik zie geen verschil met mijn echte uit de winkel :wink:

Die van mij 65. Je moet gewoon even rondkijken bij webshops, daar staat het vast wel…

Ik heb de echte voor 30 gehaald een keer. Die hele simpele blauwe/zwarte/rode zijn meestal best cheap

Waar heb je die gehaald dan? Was dat een aktie?

Ik heb ze voor 65 gehaald. Maar dat was ook een nieuwe versie. Colors zegmaar die versie. Gewoon in The Sneaker shop. Misschien zit ie ook wel bij jou in zwolle in ieder geval wel. Ik heb aruba blue. En paars gehad. Roze geblokt blauw en zwart.

Ik heb de gewone zwarte hoge voor 64,95 gehaald, maar soms zijn er ook acties waarbij ze voor 30 à 40 euro verkocht worden :slightly_smiling_face:

Ik heb die ook voor 30 euro, alleen in Frankrijk gekocht :slightly_smiling_face:

De adviesprijs is volgens mij ¤64,95 maar misschien heeft een winkel een actie ofzo waardoor ze goedkoper zijn. (:

Hoe heb jij dat geregeld met de verkoper.
Ik kan niet vinden waar de maat en de kleur kan aangeven.

Ik had ze voor ¤60.- Simpele lage rode, maar ik ben er hartstikke blij mee! :slightly_smiling_face:

Ze zitten echt lekker ;3

Meestal rond de 60/65.
Speciale edities kunnen soms wel rond de 90 euro zijn.