All Stars in de winkel?

hey,
een paar weken geleden waren de all stars in de reclame,
ik vroeg me af of ze nog in de reclame zijn, want ik zou graag zwarte All Stars willen hebben.
In welke winkels, en misschien welke site?

;l

mischien even googlen…
vind je vanzelf wel wat

in heel veel schoenenwinkels wel toch?
damn, ik wil ook gewone zwarte all-stars, maar mijn moeder vind ze te duur voor zulke schoenen ._.’

Bij Foot Locker hebben ze die sowiezo en Side Step enzo

bij footlocker had ik lage zwarte voor 60 euro, kon verder geen lage vinden ;p

Die zwarte All Stars kan je zowat in iedere schoenenwinkel kopen. Mijne kwamen van de America Today, daar waren ze toen het goedkoopst, maar das ook al 2 jaar geleden ofzo :stuck_out_tongue:

In elke winkel waar ze sportschoenen verkopen heb je ze

[i]Sneakers
American Today
Footlocker
Otto
Pro Sport
Side Step

Genoeg keus toch?[/i]

-

In bijna elke schoenenwinkel zijn volgens mij wel all stars te koop of ben ik nou gek?

nee jij bent niet gek,dat is zo :slightly_smiling_face:

Bij de scapino en de schoenenreus waren ze in de aanbieding + reclame.
die waren 30 euro maar ze zijn er niet meer.
Je moet goed de reclame foldertjes in de gaten houden.

ik heb de zwarte low in spanje gekocht bij een normale schoenenwinkel, maar daar heb je denk ik niets aan.
upje dus.

Hoge allstars zijn bij america today 60 euro, en je krijgt 10% korting met je CJP-pas xD…
En je moet acties van schoenenwinkels in de gaten houden, ik en een vriend van me hebben vorig jaar 2 paar allstars voor 100 euro gekocht (ipv 150 xD)…
Succes !

X

@ Spoonk

ik zocht naar all stars die in de reclame waren, niet naar winkels die all stars verkopen zonder korting, goed lezen dus :wink:

Af toe verkopen deze winkels ze met korting:
Schoenenreus
V&D (altijd in maart tijdens het prijzencircus)
America Today
Makro

nee hoor dat zeg jij niet.,
jij zegt: hey,
ik vroeg me af of ze nog in de reclame zijn, want ik zou graag zwarte All Stars willen hebben.

dus in feite zeg je dat je ze alleen met korting hebt gezien. maar je zegt niet dat je ze ook met korting zoekt!
oke let maar niet op mij is iets wat ik voor Nederlands heb moeten leren

www.shoes.fr is een goede site…

quote:
DECODE schreef op 01 augustus 2009 @ 20:10:
@ Spoonk

ik zocht naar all stars die in de reclame waren, niet naar winkels die all stars verkopen zonder korting, goed lezen dus

nee hoor dat zeg jij niet.,
jij zegt: hey,

dus in feite zeg je dat je ze alleen met korting hebt gezien. maar je zegt niet dat je ze ook met korting zoekt!
oke let maar niet op mij is iets wat ik voor Nederlands heb moeten leren

Ik vroeg of ze nog in de reclame waren, dus ik vroeg het wel. en dan die zinnen daarna .

heb je sites waar de echte all stars goedkoper zijn dan in de winkel?

alvastbedankt :slightly_smiling_face: