all star stars & bars ox

Hee,

Ik twijfel of ik deze schoenen zal kopen. Zouden mijn voeten extra lang worden door de langwerpige strepen? En wat kan ik er mee combineren? En staat het niet teveel ‘wannabe american’?

Liefs

Zwarte panty, shorts en dan een topje of blouse erboven met een ketting. :grinning: Vind ze niet zo wannabe hoor, vind ze wel leuk juist.

Nee hoor. Heel leuk! Ik zou ze dragen bij een short met rafelrandjes en een spijkerbloesje, als je die hebt. Hopelijk heb je hier wat aan. Doei!

die zijn leuk!!
ik zou alleen hoge nemen als ze er zijn, maar dat is je eigen smaak.

Ik hou zelf niet van allstars omdat ze je voeten zo groot maken, maar ze zijn wel leuk! Helemaal niet wannabe hoor haha. Je kunt ze met vanalles combineren, gewoon naar jouw stijl, komt altijd wel goed (:

Welke schoen maat heb je? Ik vind ze trouwens niet leuk.

Ik zelf persoonlijk zou ze niet kopen vind dat Amerika hype ding maar niks.
Ehm… Maar ik denk dat ze met een zwarte skinny en een blousje wel leuk zouden staan.

Ah joh dat valt toch mee? Ik heb ook 37, dan lijken je voeten echt niet groot van hoor

Hey, die heb ik ook maar dan een ander model. Ik draag ze gewoon met een skinny en een trui, blousje of shirt. Met een rokje kan het ook leuk staan. Het staat bij best veel.