Ik heb eens op tv gezien van die jurkjes van lolita en die vin ik super mooi , het probleem is ik vindt gewoon geen enkele winkel in belgie die die jurkjes verkopen .
En nu zie ik dat ze het op Ebay en aliexpress verkopen , Maar ik heb nog nooit iets online gekocht ,
Mijn vraag is welke van de 2 site’s is het beste ? En hoelang duurt het ongeveer en komt het altijd wel goed aan ?
Aliexpess = zooi rechtstreeks uit China
Ebay = vergelijkbaar met een internationale marktplaats, maar ook daar kun je veel zooi rechtstreeks uit China halen.
Als je van een Chinese koper koopt maakt het tussen die twee websites weinig verschil. Houd er wel rekening mee dat het allebei geen normale webshops zijn, maar oneindig veel verkopers die via die website hun spullen aanbieden. Dus kwaliteit, verzending, klantenservice etc. zal onderling verschillen. Vanuit China duurt het vaak 3 a 4 weken, maar volgensmij zitten ze nu midden in het Chinees nieuwjaar dus dan zal het langer duren.
Oke , Dank je om het te zeggen
Ik vind het op hetzelfde neer komen. Alleen bij ebay kan je alleen met paypal betalen en bij aliexpress met ideal.
Ik vind Ebay overzichtelijker en het voelt ‘veiliger’ door die bescherming van Paypal.
Verder zit er niet veel verschil tussen die 2.
Ik ben echt verslaafd aan AliExpress! Voordeel dat je daar met iDeal kan betalen, Ebay niet.
Ik ben fan van Ali. Kijk voor je iets koopt altijd goed de reviews na, hier staan veel foto’s en adviezen over de maat (meestal valt de kleding nogal klein).
Kijk misschien eens op large.nl en attitudeholland.nl. Ik weet niet of dat precies is wat je zoekt maar ze hebben er wel jurken die je loli achtig zou kunnen stijlen vind ik! Ik bestel van beiden sites al jaren en je hebt het met een week in huis.
Bij ebay ben je inderdaad verzekert als je met paypal betaalt, maar bij aliexpress kan je ook gewoon een dispute / terugbetaling aanvragen als iets niet klopt. Ik heb ervaring met beide websites. Ik koop momenteel meer op ebay omdat dat makkelijker en sneller kopen is, echter als ik kleding of dingen die specifieke maten hebben zou willen kopen zou ik daarvoor naar aliexpress gaan omdat je daar bij veel artikelen reviews met foto’s kan vinden.
Dank je voor de 2 site’s , daar zijn ook een paar mooie jurken