Aliens

a

Nouja, volgens mij was er al een topic over die russische alien, maar ik geloof niet dat het echt is. Ze kunnen tegenwoordig veel met photoshop enz.

Nou ik geloof best dat wij niet de enige in het universum zijn als je dat bedoelt. Maar die plaatjes die hier staan, kunnen (volgens mij dan) nooit echt zijn. (Bèètje te toevallig dat ze er precies zo uit zien als in films enzo.)

Ik geloof niet in aliens. Ik geloof wel dat er ander leven is op andere planeten maar echt in de vorm van een alien uit een sciencefictionfilm … nee dat geloof ik niet.

Die foto’s en filmpjes kunnen makkelijk allemaal nep zijn.

Nee.

^ jaa idd, dat ze er zo uit zien als wij verwachten.

a

Dat stond vandaag ook op msn.nl dat ze een alien gevonden hadden :’)

a

Er zijn zo veel neppe filmpjes die er echt uitzien. (Gewoon een goede pop maken van een alien en hem vervolgens amateuristisch filmen?) Maar over die Russische ‘alien’ is al een groot topic.

Dat uit rusland vind ik juist helemaal niet echt lijken XD

hahahaha.
eh nee, niet als ze er zo uitzien als mensen bedacht hebben.
en sowieso…

Idd tegenwoordig kunnen ze ook poppen maken die sprekend op een echt mens lijken dus met een aliën moet het al helemaal niet zo moeilijk zijn :’)

Ik geloof wel dat er andere levende specimenten in het universum leven. Maar of ze hier komen, geloof ik niet echt.
Maar het is ergens wel fout als men zegt van: ‘Ik geloof niet dat de aliens op de aliens in sciene-fictionfilm lijken.’ Het kan dat ze erop gebaseerd hebben op die top secret foto’s. Haha, wat een scheve zin ;l.

Ja het moet eigenlijk wel ergens vandaan komen dat we er zo’n beeld van hebben maar toch lijkt het me sterk dat ze er echt zo uit zien.

Naja… ik geloof er wel in, waarom zouden wij nou weer de enigen zijn?, er was laatst ook al een planeet gevonden met water en gras ofzo op toch? alleen die was nu nog te ver weg om te komen, maar daar zouden dus ook best mensen zoals wij leven.
Maar ik weet niet of ze ook die vorm hebben… zoals meerderen al zeggen, het is door de mens bedacht, daar ben ik het zowat wel mee eens, maar hoe komt de mens nou op zoiets? Vroeger waren er ook al ‘aliens’ ontdekt, in de tijd zonder tv. dus ja… Dat overal op de wereld dan een ‘alien’ werd ontdekt met hetzelfde uiterlijk… is best raar :’)

Oeh… Kijk, het is zelfs een wereldomroep geweest :’)
http://static.rnw.nl/migr…oplaneet070425-redirected

ik geloof niet dat wij de enige levende wezens in het hele universum zijn, maar die verhaaltjes die je hierboven in de links zet geloof ik niet.

@Itachi, ik denk juist dat films zich hebben aangepast aan het hele ‘alien’ plaatje.
Ik heb laatst een documentaire gezien, waarom ze denken dat alien er zo uitzien zoals altijd word beweerd. En dat komt omdat er bij ons een raar foutje is geweest, wij hadden eigenlijk uit moeten groeien tot rare menselijke reptielen, En dan zouden we er precies uitzien zoals de ‘aliens’ van nu worden beschreven. Maar omdat er iets was gebeurd wat eigenlijk niet hoorde te gebeuren zijn wij wat we nu zijn… haha, klinkt een beetje verwarrend, maar ik vind het wel interessant om te zien! xd