Aliens.

Hee Mensen,

Plaats hier wat jij over Aliens vindt.
En of je erin gelooft. :laughing:

xx

ALIEN INVASIE

is dit serieus bedoeld?

nou ehm ik geloof er niet in :’)

ik geloof er ook niet in;
Amerikanen hebben het nog toegegeven dat ze met men dollen, door vervaagde foto’s te nemen van ontwerpsels dat zij hebben gemaakt, een zogenaamde ship :pensive:
zag het op National discovery ofso. Weetniet meeR precies :stuck_out_tongue:

aliens zijn cool

E.T
do i need to say more?

ja

Ik weet het niet, aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat er meer is dan alleen leven op aarde, De ruimte is zo groot, waarom zouden wij dan de enige zijn? Maar aan de andere kant denk ik dat er helemaal niks is en gewoon zonde is om miljoenen euro’s uittegeven aan zo’n telescoop.
Kortom: Ik weet het niet =’)

grote onzin

Ik vind het echt grote onzin! Er is door onderzoeker uitgezocht dat er geen leven op de maan en alles kan zijn, dus het zal wel erg raar zijn.

Ik geloof er geen bal van…

ik geloof er niet echt in… maar heb ooit eens iets meegemaakt waardoor ik behoorlijk ben gaan twijfelen. Maar nog steeds wil ik het niet geloven.

Er zijn duizenden planeten in de ruimte dus er zullen heus wel planeten zijn waar leven is behalve de aarde. Ik zeg alleen niet snel dat ik er in geloof, maar het kan wel.

Ik vind het wel interessant.

ik vind mezelf best wel dom, want ik ben totaal niet bang voor dingen die je iedere dag kunnen gebeuren, zoals aangereden worden of iets dergelijks. maar ik schijt in mijn broek bij de gedachte dat aliens bestaan :3

vuuuurtel :drooling_face:

ik denk dat het heel goed mogelijk is dat er ergens veel verderop eencellige diertjes kunnen zijn, maar ik denk niet dat het veel ingewikkelder dan dat word.

het feit dat het heelal tientallen miljarden lichtjaren groot is en ons zonnestelsel zo klein [ net als de milky way ] is en er waarschijnlijk nog een paar honderd andere zonnestelsels zijn geloof ik in leven op andere planeten, maar niet in aliens.

oooh trouwens,
als aliens bestaan zouden ze heeel veel kennis en macht hebben (weet ook niet waarom) en als dat zo is zou ik niet begrijpen waarom ze de aarde nog niet hebben overgenomen. maar ik vind het wel een interessant onderwerp ./

Ik denk dat er wel ‘aliens’ (geen groene mannetes) bestaan, maar dan niet in ons planetenstelsel.