Algemene topics

He iedereen,

ik merk dat er de laatste tijd erg veel algemene topics komen, en ik weet niet of ik overdrijf, maar is het dan niet zo dat je op een gegeven moment geen topic meer kunt aanmaken zonder ‘doorverwezen’ te worden?

+ sorry als dit topic overbodig is

praise
idd een algemeen topic met ‘moet ik het uitmaken’ (no offense naar de ts maar dat is de recenste) gaat wel een beetje erg ver. Niemand leest ooit algemene topics

Nouja, ik denk dat als je merkt dat veel topics over eenzelfde onderwerp komen dat het echt geen ramp is om een algemeen topic daar over te hebben. Vaak staan daar al veel dingen in die je zou kunnen gebruiken namelijk.

+1

Meestal is het handig, maar dat kapseltopic kijk ik ook nooit in…

Dat jullie er dan niet in kijken betekent niet dat het topic niet nuttig is.

Dit. Plus vaak zijn er algemene topics zodat het forum niet overspoeld wordt met allerlei dezelfde topics.

Ja, natuurlijk kan het voorkomen dat er niet altijd aandacht is voor de vragen die in algemene topics gesteld worden, maar het is echt om tegen te gaan dat het forum overspoeld wordt. Als we bijv. al die cadeau/feest topics open zouden laten staan en er wordt in alle gereageerd, dan staan de eerste pagina’s er vol mee.
Het is gewoon handiger voor overzicht en er zijn altijd wel mensen die in een algemeen topic reageren.

Ik vind de algemene topics ook vervelend. Sommige zijn wel handig, maar ik krijg daar nooit antwoord op mijn vraag… als ik dan een apart topic open wel, maar dan word ik vrij snel daarna doorverwezen

Wat echt vet irritant is en waar ik soms echt gek van word dus ik ben blij met de algemene topics. En als jij echt een specifieke vraag hebt die niet in een algemeen topic kan dan wordt je topic echt niet gesloten dus ik snap het probleem niet.