Algemene topic voor aparte haarkleuren #6

Wauuuw luckystrike, wat mooooi!

Mijn geel werd groen, dus ik heb nu alle restjes rood en paars in m’n haar zitten :"D

http://aanbiedingen.speurders.nl/gratis-ipv-19-95-hairchalks-in-6-kleuren-o-a-lady-gaga-ke-ha-en-nicki-minaj-gingen-je-voor.html

ik dacht ik deel dit ff hier zijn van die haarkrijtjes het is de dagdeal dan is het 5 euro alleen de verzend kosten betalen

Was niet echt nodig :x Meeste hier gaan voor het professionelere spul. En ik verwijs mensen liever naar euroland of boekenvoordeel :stuck_out_tongue: Voor het geld van de verzendkosten heb 36 verschillende kleuren :stuck_out_tongue:

Someone?

^ Zoek zelf eens uit wat je mooi vindt. Iedere week bedenk je wel weer iets anders en dan moeten wij oordelen of het je gaat staan. :’)

Koop hair chalk. Kan je proberen wat je wilt, als je het niks vind was je het er weer uit.

Even een vraag aan jullie,

ik heb nu witblond haar zoals op m’n foto, en ik draag extensions, ik heb iets langer dan schouderlengte haar. Ik ben m’n blond een beetje zat omdat het zo opvalt en ik altijd moet opletten of kleding en make up wel staat.

Ik wil eigenlijk donkerblond met lichterblond ombre. Zou dat lastig zijn met m’n haarkleur nu en extensions enzo? hmmmm

^ aansluitend op de bovenstaande vraag.

ik heb geen idee wat the fuck ik voor kleding aan moet met mijn knalroze haar, en wat ik met mijn make up moet ( ik droeg altijd vrij donkere liner en heftig en donkerpaarse lippen ) maar dat lijkt mij nu een beetje te veel van t goede. Aaaah T_T

iemand hier ervaring met tangerine van directions?

http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/c6e62666117111e286531231381b3c35_7.jpg

zou dat ongeveer zo uitvallen? op internet is er weinig over te vinden ):

En pakt dat als je haar blondeert, maar oranje uitvalt? Paar maanden geleden me haar midnight blue, en daarvoor flamingo pink geverfd op oranje geblondeerd haar, dat pakte wel, dus neem aan alle kleuren dan wel toch? ^^

:flushed:

Ja dat is echt vervelend he, ik had dat ook toen ik roze haar had, en nu ook een beetje dus :confused:

Hoelang heb jij je haar roze gehad dan? En wat voor kleur roze?

Wit blond lijkt me trouwens overal wel bij te kunnen staan en gewoon een blond tint donkerder lijkt me ook geen probleem.
Had ik mijn haar maar wit blond, stond het tenminste bij mn kleding XD

ik heb felroze gehad en pastelroze, ik draag nooit echt felle kleuren, dat is sowieso niets voor mij en dat vloekt ook niet met roze :slightly_smiling_face: Witblond staat bij alle kleding wel inderdaad ik moet alleen oppassen met make up. Ik denk dat ik het opvallende gewoon beetje zat ben haha.

Besloten m’n haar toch ombre te verven, als jullie het resultaat willen zien zal ik wel een foto plaatsen! :slightly_smiling_face:

ik vind Rood altijd wel gaaf :wink:

hihi dankje;$ sorry ik ben niet de slimste, mr ja dankje(:

Luckystrike en Emmalee super mooie kleuren beide! (:

en voor die mededeling heb je maar gewoon heel de (allerlangste in de geschiedenis van GS) beginpost gequote?

hmm ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie er meer van weten.

Als ik over een paar weekjes mn haar cerise wil verfen met directions ofc, zou ik het dan moeten blonderen ? ik heb donkerblond haar.

En heeft het chloor van zwembadwater nog effect op de kleur? een vriendin van mij had namelijk lichtroze bovenlaag van haar haar wat in groen veranderde na het zwemmen

^ ik denk dat het wel zal pakken dan (google eens op ‘cherise over unbleached hair’, dat kan wel een indicatie geven).
je kan het ook met een klein plukje proberen, en als het niet genoeg kleur geeft alsnog bleken?

en chloor heeft volgens mij altijd wel effect op geverfd haar, plus ik beeld mij nu in dat er een hele rivier verf rond/achter je gaat ontstaan (maar dat zal wel niet) :’)