Algemene topic voor aparte haarkleuren #6

Zo heb ik het gehad en wil ik het binnenkort weer eens doen! Nu maar even de blauw afwachten, hoop dat het zo word…

^ jij bent knap.
Haha grapje maar waaaaaauw! Is het gebleekt? En wat een mooie overgang waaaauw

^wow dat paarse is echt mooi!

Ik heb me haar nu donkerrood (met 1 poging erover om het nougat bruin te maken wat heeft gefaald)

nu zat ik te denken om het helemaal rose red, van directions te doen… maar zou dat gaan als ik het bleek tot een “bassie”- oranje kleur? want dat gaat het wss worden als ik het niet al te dood wil laten gaan

*flamingo pink pakte laatste keer wel op lichtoranje btw*

Ik wil graag mijn haar dip dyen ^^

Maar weet eigenlijk niet zo goed wat voorn kleur ik moet doen…
heb blond haar , niet heel licht of donker en bruine ogen.

iemand ideas? :'D

Als je het niet bleekt dan krijg je na een tijdje weer je eigen kleur terug dat wel. (:

ik wil dit haar echt hebben:3

Luckystrike: Dat is echt mooi! En die overgang, wauuuwww!

@Luckystrike je haar is echt geweldig :open_mouth: Echt mooi :open_mouth: Echt om jaloers op te zijn :open_mouth: Ik ga het stelen terwijl je slaapt >:grin: Mwhauaha

lolnvm

Ik heb een paarse dipdye, niet zo heel erg bijzonder :stuck_out_tongue: Het is al heel erg aan het vervagen, Directions blijft niet zo heel lang bij mij. Ik heb nu Plum, sinds de kerstvakantie, en bij de volgende keer wassen is het wel echt weg denk ik. Flamingo pink heb ik echt nooit langer dan twee weken. Alle bruggers op mijn school lopen ineens rond met dipdye, haha wtf :’)

En ja ik kom binnenvallen, alweer, hele tijd terug reageerde ik hier ook al ;p

ik heb net lagoon blue besteld :slightly_smiling_face:
waar halen jullie bleekpoeder en wat zijn jullie ervoor kwijt…??
ik was zelf al aan het zoeken maar er waren enkel kilo verpakkingen…

blondeerpoeder ^^

ik heb nu rode haarverf in mijn haar van garnier, levendig rood. het moest nodig bijgewerkt worden. (:

^ ooh foto(:

Ik heb nu pastel pink, cerise en dark tulip in mijn haar T_T Stresss ik ben bang dat 't me niet staat haha.

@ [color=rgb(216, 61, 95)]make_my_day <3

je kunt blondeerpoeder gewoon bij een kapperswinkeltje halen… ik was laatst 2,80 kwijt voor peroxide en ongeveer hetzelfde voor het zakje blondeerpoeder (:

@stokopjebrood
Dankje! dan ga ik daar even langs

Ik wil mijn haar weer verven maar moet het eerst knippen --’

http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/720238402.jpg?key=15362048&Expires=1358691393&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=Hc0smOmW0gRqA4B8292Sp-2Q2LiPXlRaYU5lj1Q6MV8TI7mMSQAli1r9KibBQHM4LHGGX9wRHbE5dCqG4LkSIBA977fgU8f6obwDtsLCHT0ZDSUts4cVO7gKowoYe56K3SOAfh55TTTIIxbVCZLjFcPFQJ6gJ0b1kdIX5YhFgbI_

Oeps grote foto. Ik heb het paars gedaan met een color bug!

Vind het vet leuk, maar wat een hel! Het zit overal, zelfs op de vloer :expressionless:

Ik ben moe en ziek XD

Maar kep mijn haar geverfd :slightly_smiling_face:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/554401_476883172368043_2091748995_n.jpg

Weet iemand blauwe haarverf die niet na een tijdje groen word ? =)