Algemene topic voor aparte haarkleuren #6

Khad vorige week midnight blue gekocht wat een rot kleur. De kapper zei dat als ik neon blue zou pakken het niet zou pakken op mijn haaromdat ik een pluk heeel licht roze/rood was…

Iemand tip hoe ik die verf weer uit me haar krijg? ben bang dat ik anders niet aangenomen wordt bij de mc donalds

Iemand een idee hoe ik van deze kleur het best naar blond kan gaan?

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/408665_506145322742313_1146139599_n.jpg

Ik heb mijn haar een keer drogisterij rood geverfd. Het was mooi maar er super snel uit. Nu heb ik alleen nog de viezige, onverzorgde oranje ondertoon erin, hier wil ik graag vanaf. Is het dan het slimst om er bruin overheen te doen of wat zou ik doen? Ik stoor me erg aan de kleur van mijn haar omdat het zo viezig en warm is en mijn wenkbrauwen zijn meer grijs/donkerblond, echt een koele tint.

Dus wat te doen?

Ik zou kijken voor een haarkleurverwijderaar Hier meer informatie :stuck_out_tongue:
Van rood en blond is ongelofelijk populair op youtube. Dus misschien handig om hier te gaan kijken. Ik ben bang dat het we een lang proces wordt. Rood is vervelend om eruit te krijgen.

Je zou kunnen kijken voor een bruine kleur met ash tinten (dus een koele tint bruin). Dit neutraliseert de warme tint. Ik hoop dat dat werkt :x want verder weet ik niet wat je zou kunnen doen :x sorry :x

Iemand een idee of zoon dip dye mij zal staan?;$

Dit ben ik:

X

hey ik heb haar dat een soort van donkerblond is.
ik zat te denken aan paarse of blauwe dip-dye, maar moet ik het dan ook bleken met donkerblond haar?? het is niet echt donker, maar ook niet zo licht haar

Als je het echt mooi fel wil en langer blijft zitten moet je het bleken. Als het niet zo erg is dat het niet zo fel is en het ietsje korter blijft zitten. Hoef het niet, maar als je blauw wil kan je het beter wel doen. Anders wordt het echt grauw of zelfs groen.

Voor men volgende haarkleur zou ik graag dit hebben:

Denken jullie dat dit pakje er geschikt voor is om die kleur te krijgen?

Oke, ik weet niet of het zo apart is als de meeste hier met groene, blauwe en roze koppies… maar misschien hebben jullie er meer verstand van.

Ik wil m’n haar vrij donkerbruin hebben (niet zwart) en dan met een subtiele aubergine gloed. En ik ben afgestapt van het rode, trouwens :grin: Wordt een hel als je dat er uit wil krijgen, dus dat ga ik maar niet doen! Ik heb gezien dat ik nog steeds een rode/oranje gloed heb van een jaar terug, moet je nagaan hoe lang dat erin blijft :frowning_face: Het rode zal ook vervagen naar oranje. En ik heb een hekel aan oranje.

Maar goed… Ik wil dus een aubergine gloed (GEEN rode gloed dus!) Iemand een ideetje welke haarverf het beste in de buurt komt (het liefst in de drogisterij te verkrijgen)? Youtube heb ik de hele dag afgezocht en google ook, maar ik kom er niet uit!

@ Elena

ik heb nu dezelfde kleur rood en wil ook naar blond, nouja eigenlijk wit.

Ik ga het denk ik steeds in kleine stapjes bleken het komende half jaar … denk dat het de eerste keer oranje rossig gaat worden (zonder het al te dood te laten gaan) en wilde er dan tangerine overheen doen (overlopend naar tulip) maar…

weet niet zeker of dat tangerine dan goed genoeg eruit gaat, zodat ik het na een bepaalde tijd weer een x kan blonderen en het dan meer gelig word? ^^

Emmalee mooi!

Hoe moet je eigenlijk een overgang in je haar krijgen? :’) ik wil het vanaf mijn normale haarkleur naar oranje alleen geen idee hoe D:

aaah, galaxy haar, nu de sterretjes nog :3
haha! het is mooi! :grinning:

ehm, niet.
ga naar de kapper. ^^

en emmalee, het is super mooi! staat je goed!

Thanks!

En inderdaad ^ over dat rooie haar, ga alsjeblieft naar de kapper, uiteindelijk is dat goedkoper als het zelf doen ( ervaringsdeskundige ) en het resultaat is mooier. Mijn haar was voor dat ik die roze spoeling erover heen gooide lady gaga haar met bovenop witblond en onderin geel > uitgroei was wit/grijs en gele was mijn “rode” haar.

Ja idd, ga asjeblieft naar de kapper. Zelf lukt het echt niet. Ik kan het weten. Makkelijk zal het ook niet gaan zelfs bij de kapper.

Ik heb zelf mijn haar rood (donkerrood).
Ik heb dit nu ongeveer 2 jaar. Mn eigen haarkleur is bruin. Mijn vader verft het altijd bij mij, die heeft daar t geduld voor en doet het heel precies haha! :slightly_smiling_face:

Aubergine kan je voor kijken bij de drogist :wink: Mijn moeder had een pakje bij de Action spoeling vandaan. Kan zijn dat ze het niet meer verkopen, want het was ergens in November toen ze het kocht. Zij heeft van haar zelf donkerbruin tegen zwart met grijs erdoorheen. Het donkere heeft een gloed en het grijze was paarsig.

Wauuuw luckystrike, wat mooooi!

Mijn geel werd groen, dus ik heb nu alle restjes rood en paars in m’n haar zitten :"D

http://aanbiedingen.speurders.nl/gratis-ipv-19-95-hairchalks-in-6-kleuren-o-a-lady-gaga-ke-ha-en-nicki-minaj-gingen-je-voor.html

ik dacht ik deel dit ff hier zijn van die haarkrijtjes het is de dagdeal dan is het 5 euro alleen de verzend kosten betalen