algemene scoubidou topic!!

héé nou sommigen van jullie vinden het misschien kinderachtig ( die moeten ook allemaal hun gedacht er niet over zeggen … )maar ik scoubidou graag

voor mensen die het niet kennen het is met touwtjes verschillende patronen maken
ik zal een foto zetten :

http://i50.tinypic.com/2a7eyb5.jpg

hier zet je dus je creaties en vragen :slightly_smiling_face:

ik heb zelf al een vraag kan iemand uitleggen hoe je dit maakt :

http://i47.tinypic.com/2mqlro4.jpg

er staat een tuturial bij maar ik vind die niet zo duidelijk :slightly_smiling_face:

veel plezier!!

O_o

are you kidding me?
dat deed ik in groep 6…

óoh heb ik ook gedaan,
en dan ook die pennen gemaakt ja :"D
Maar dat was idd in groep 6 dus ik weet het echt niet meer

ik doe dit omdat ik hou van creatief bezig te zijn … wa maakt het nu uit wanneer je dat doet dat blijft leuk!
iets maken , wat dan ook is voor mij nooit kinderachtig

Hahaha, dat heb ik vorige week nog gedaan :’)

eindelijk iemand :slightly_smiling_face: die het ook doet x) mijn vriendinnen doen het ook op school maar daar kijken ze ons raar aan dus doen we het niet meer zo vaak op school

Haha, die pennen maakte ik op de basisschool ook altijd!
Maar dat is minstens 6 jaar geleden, dus dat weet ik echt niet meer.

SECONDMISTAKE kun je je creaties eens laten zien ? dat zou tof zijn :slightly_smiling_face:

Haha dat vond ik echt zo leuk !

die pennen maak je toch op dezelfde manier als je zo’n normaal ding maakt xD?
maar dan er gewoon omheen gaan (a)?
Tenminste zo deed ik dat xD.
iig succes

ja maar by deze gaan ze er gewoon rond ofsoo ik heb al vanalles geprobeert maar het blijft niet …

Ik heb echt geen idee meer hoe dat moet haha, deed ik echt heeeeeel lang geleden.

bij ons was het in 1 klap voorbij toen het bekend werd dat die dingen giftig zijn.

bij ons ook

deed ik ook vroeger maar het duurde me te lang totdat ik eindelijk resultaat zag.

Maar volgens mij -wat je waarschijnlijk al weet- gewoon om die pen heen scoubidoeën, 1 kant op gaan (zodat het geen vierkantje word) en dan iets van 5 scoubidou touwtjes aan één kant en 2 aan de andere denk ik(hier snap je waarschijnlijk niks van).

oh wacht volgens mij hoef je dat maar met 1 of 2 scoobidou touwtjes te doen. dan moet je een lus maken en het uiteinde van het touwtjes in die lus steken ofzoiets.

Haha, grappig dat deed ik vroeger ook altijd.

ik deed het ook altijd :stuck_out_tongue_winking_eye:
met die pen is geloof ik heel simpel,
je neemt gewoon zo’n pen vulling (dat binnenste) en daar kun je als het ware gewoon omheen knopen…

zolang je er niet aan zabbelt is het niet giftig

haha, dat deed ik vroeger altijd maar ik was er echt triest slecht in :’) wel grappig dat je dat nu nog leuk vindt!