Algemene rijles topic

Wie van jullie heeft er al zijn voorlopig rijbewijs / rijbewijs ^^

ikzelf heb m’n voorlopig rijbewijs
2 x theorieexaam moeten doen ( omg dat is saai om te leren :stuck_out_tongue: )

Praktijkexaam heb ik nog niet gedaan ( normaal in de kerstvakantie ) maar ik ben totaal niet gehaast, al zou het wel leuk zijn om te hebben.
Maar er zijn zoveel dingen waaraan je moet denken als je rijd. Ik had in het begin onvoorstelbaar veel moeite om aan te zetten , ik viel constant stil ( veel heel veel gevloekt dus ) maar nu gaat het al heel goed ^^ en het is best wel fijn , zolang er dan geen onverwachte dingen optreden.

Ik moet het allemaal zelf betalen (jaja ook de praktijklessen) dus ik haal mijn rijbewijs pas als ik 50 ben hahahahaha

bij ons thuis betalen mam en pap :stuck_out_tongue: die hebben hun handen vol eraan.

mijn zus; 1 x theorie examen & 3x rij examen
mijn broer; 1 x theorie examen & 2x rij examen
mijn andere broer; 1 x theorie examen & 2x rij examen en og steeds bezig.

bij mij is het vast bij 3 x theorie en 7 x rij examen :stuck_out_tongue:

Ik heb inmiddels al ruim 2 jaar mijn rijbewijs, heb hem gehaald op 21-06-2006. Het is zo makkelijk om ff de auto te pakken als je ergens heen moet…
Ik heb 1 x over theorie gedaan en 2x over praktijk! En mijn pappie heeft het betaald :slightly_smiling_face: Ik ben nu aan het sparen voor mijn motorrijbewijs :slightly_smiling_face:

Ik heb mn theorie al gehaald, ben bezig met praktijk!

ik heb me theorie in 1 keer gehaald, 45/50 :grinning:

en me praktijk heb ik waarschijnlijk in oktober, me instucteur gaat het aanvragen als hij van vakantie terug komt (en hij is een maand weg…)

-

-

al m’n vriendjes en vriendinnetjes zijn nu aan het lessen of hebben hun rijbewijs.
En ikke niet,
Want ik ben nog maar zeeeeheees (Snik) tien :frowning_face: (oftewel 16)

Ik moet nog iets meer dan 3 jaartjes wachten. :astonished:
Maar mijn vader betaalt mijn rijbewijs en auto…

Ik begin volgende week vrijdag, daarna waarschijnlijk ook nog vrachtwagenrijbewijs.

Theorie heb ik binnen 47/50.
Praktijk mag ik 13 september…

Ik heb maandag m’n eerste rijles gehad, dalijk 2e…

Is iedereen zo slecht in het begin? :x

Tuurlijk zullen de meeste mensen er nog niet al te veel van bakken in het begin.
Alhoewel er natuurlijk ook veel mensen zijn die alvast proef hebben gereden met hun ouders.
Ging het echt zo slecht bij jou dan? Want niemand doet het meteen perfect he.

Bij mijn eerste rijles kon ik nog niet eens sturen. Ik moest ook pas na drie lessen ofzo beginnen met schakelen en remmen hoefde ik ook nog niet de eerste les. Dat zegt wel genoeg denk ik (A).
Ik heb zo mijn 25e les en ik ben nog steeds slecht.

Haha ik moest sturen& gas geven, en het lukte me gewoon niet he, met dat stuur overnemen bij bochten :stuck_out_tongue: en ik heb echt zenuwen voor dalijk, want ik weet echt niet meer wat die man me allemaal uit heeft gelegd de vorige keer :expressionless:

bah ik houd niet van autorijden

Ik ben 19 maar begin pas in 2010 met lessen (sparen).
Mijn beste vriendin had me rijles gegeven ;3, maargoed dat er niemand voor mij stond… doodeng vond ik het. Bang dat we ter water zouden raken XD. Mijn opa was een rij-instructeur, dus die kan mij altijd auto-lesjes geven (: .

Denk dat iedereen in het begin zo is hoor XD

hahaha natuurlijk,
Ik ben bij mijn 10e les en ik val regelmatig uit en doe veel dingen fout.

maar het zou juist eng zijn als je alles al perfect kon. Je leert niet voor niets xD

ik had vorige week me eerste.
maar ik moest toen alleen sturen en zei gaf gas enzo?:open_mouth:
maar dat ging wel goed dinsdag heb ik me 2de dan ga ik schakelen enzo:)
dat kan ik al een beetje dus ben benieuwd:P
(schakel altijd als me vriend rijd;))

verkeerd!