Algemene marktplaats topic.

Ik heb gezocht via de zoekmachine & google , maar kon niets vinden. Mijn moeder doet niet aan kopen via ebay, dus die pech heb ik en ik denk meerdere meiden wel. Dit is eigenlijk het zelfde als de topics over ebay, leuke gebruikers je laatste aankopen etc. maar dan voor marktplaats.

sorry als hij al bestaat, dan slotje (:

ik heb deze agenda gekocht

http://i51.tinypic.com/ivluv5.jpg

Volgens mij bestaat er nog niet zo’n topic hoor, of ik heb gewoon heel slecht gekeken, maar ik leef zo ongeveer op Girlscene, dus ik kan me het niet voorstellen dat ik 't heb gemist.

Maar ik koop niet zo veel op Marktplaats, dus ik heb ook niet echt foto’s van aankopen enzo!

Leuk topic

hihi dankjewel (:

kennen jullie nog leuke betrouwbare verkopers?
ik ben al aan het rondneuzen maar vind niet echt iets.

ik leef zo ongeveer op Girlscene, dus ik kan me het niet voorstellen dat ik 't heb gemist.

hahah, ja dat heb ik ook. :’)

Ik heb ooit een hele leuk ketting gekocht daar.
even zien of ik een plaatje kan vinden :slightly_smiling_face:

http://i52.tinypic.com/90q5bc.jpg

Deze, voor 4.95 (:
Ben er nog steeds heel blij mee haha.

Ik verkoop echt onwijs veel op marktplaats. Echt de perfecte site om iets te verkopen en een zakcentje mee bij te verdienen.

Ik heb al ZO FUCKING VEEL op Marktplaats gekocht dat ‘t niet meer op te sommen valt denk ik. Ff het meeste proberen noemen, leuke uitdaging :’)

Mijn hondje - Een staande lamp - Een zonnebank (en ook weer verkocht via Marktplaats xD) - Een GPS - Mijn telefoon - Singstar - Olielampjes - Een hele hoop kleren - Een popcornmachine - Mijn eerste twee cameras (Canon 350D & 400D) - 6 lenzen - Mijn beste vriendin haar camera - Een printer -Gezelschapsspellen (Touche, Uno, K3 kwartet xD), Moederkaart voor PC.

Ok ik ben ‘t beu maar het is nog veel meer wat ik nu niet meer weet :’)
Alle elektronische dingen ben ik wel op gaan halen, dus altijd werkend gezien voor ik kocht!

haha wat is je link? :slightly_smiling_face:

.

x

Ik heb heel veel gekocht/verkocht op marktplaats (:

Gekocht: Kleding - Boeken - Tas - Spiegel - Fiets - Kastje - Tafeltje - Suikerspinmachine - Bureau - Ventilator & veeel meer (:

Verkocht: Mijn Nintendo ds - Zelfgemaakte kettinkjes & armbandjes - computer - Boeken - Suikerspinmachine xd - Mijn twee fietsen - Eenwieler - Kleding & nog meer (:

leukk!

mag je ook je eigen marktplaatslink plaatsen (: ?

hahahha im hou van marktplaats alleen ik koop er niet heel vaak iets ofzo omdat ik 1x iets kocht. (een samsung star ) en die kwam toen niet aan xd dus was ik opgelicht voor 50 euro. en dan maar vragen waarom die zo goedkoop was …

en mijn moeder vindt 2ehands kleren vies, aangezien andere mensen het agedragen hebben. :stuck_out_tongue:

Ik koop ook veel op marktplaats, en mijn vader ook.

En er is niks vies aan tweede hands kleren, die worden meestal nog gewassen enzo, in winkels worden kleren gepast en terug gehangen zonder te wassen of whatever dusja.
Alleen bij schoenen vind ik het anders.

ik heb 2 hele lieve konijntjes van marktplaats en vast nog wel meer spulletjes wat ik nu ff niet kan bedenken…
en zelf verkoop ik er ook best veel op, vooral als ik jonge katten/konijntjes heb :slightly_smiling_face: