Algemene 'hoi ik ben nieuw!' topic

:grinning_face_with_smiling_eyes: Nouja, ik hoop iig dat je het leuk hebt hier op het forum

dankjewel!

Hoihoi!
Ik ben al een tijdje lid en hier en daar wat actief op het forum. Maar ik zoek mensen om gezellig mee te kletsen. Ik mis dat forum-gezelligheid van goSupermodel ook heel erg, dus eh, ja. Hoi! :grinning:

Ik zal dan ook maar even officieel hoi zeggen :slightly_smiling_face: :
‘‘Hoi, ik ben (zo goed als) nieuw hier :’)’’

http://i.giphy.com/14cAD9mBjofP5m.gif

hoi ben katten meisje via een andere forum ( scholieren forum ) en heb een vraag en daar is niet zoveel activiteit dus kom ik hier langs met mijn vraag.

Ik lees het girlscene forum al ongeveer een half jaar maar ik heb vorige week eindelijk een account gemaakt. Dus een soort van nieuw maar eigenlijk ook weer niet! Was het forum vroeger leuker of anders? Want dat heb ik al een paar keer gelezen. En ik vroeg me ook af hoe je smileys plaatst of gaat dat niet met een mobiel?

Hey,
Ik ben J (ja gewoon eerste letter van m’n naam) en ik ben 14 jaar.
Ik ben nieuw sinds gisterenavond. Ik las wel redelijk vaak dingen hier, dus ja nu heb ik eindelijk ook een account aangemaakt. :slightly_smiling_face:

Hallo allemaal :kissing:

Ik ben Kayleigh, vorige maand 16 geworden en ik vond het wel eens leuk om hier te posten bij alleen maar andere meiden :slightly_smiling_face:

Op Facebook ben ik het een beetje beu met al dat verkiezingsnieuws enzo, en bij FB Messenger ken ik iedereen al. :cold_sweat:

^ Welkom!

Hallo iedereen,
ik ben na lang meelezen toch maar lid geworden. Ik vind het forum erg leuk dus daar zal ik ongetwijfeld nog wel rondneuzen. :slightly_smiling_face:
Groeten,
Pepe

Welkom Pepe en de rest!

reclame

reclame

Hoi een tijdje geleden was ik actief op het forum maar nu ben ik weer terug maar ik zou graag weer een forumding die ik zelf gestrard heb willen zien ik kan hem alleen nergens meer terug vinden. Weet iemand hoe ik dat weer kan vinden?

Klik op je profielnaam en dan toon bijdragen. Denk ik? Welkom terug trouwens!

Hoi meiden!

Ik ben Aurora, 18 jaar en ken dit forum al suuuper lang maar dacht, laat ik zelf ook eens lid worden! Tja, wat zal ik allemaal vertellen? Ik zit nu op het hbo, woon in Nijmegen en hou heel erg van muziek en tekenen/schilderen. Heb lange tijd gitaar gespeeld maar die staat al 2 jaar te verstoffen helaas door tijdsgebrek.

Yay, weer nieuwe members erbij, hallo mensjes :wave:

^^ Welkom :’’)!

Hallo allemaal!

Ik ben PurpleBlueDiamond, ik ben 23 jaar en kom uit het hoge noorden. Na jarenlang een stille meelezer te zijn geweest, heb ik toch maar besloten om een account aan te maken! :slightly_smiling_face: Ik vind het heel leuk en spannend om eindelijk zelf ook te kunnen reageren op het forum! :upside_down_face:

Leuk, welkom!