Algemene 'hoi ik ben nieuw!' topic

^ Welkom! Ik vind het zelf altijd gemakkelijk om in de wat grote topics (dus bijvoorbeeld het opbiechttopic of het wat wil je nu echt even kwijt topic) te reageren omdat daar veel mensen vaak meerdere reacties in plaatsen en je dan wat sneller wat mensen leert kennen. Maar het komt echt allemaal wel goed hoor :slightly_smiling_face:

Welkom!

Hoi!
Ik ben nieuw hier, al heb ik heel lang geleden een account gehad hier, echt iets van vijf a zes jaar geleden haha. Ik was toen ook een stuk jonger, want inmiddels ben ik 20 jaar. Misschien een beetje oud, maar ik vind het leuk om mensen te helpen en vooral met liefdes dingen. Vraag niet waarom, dat weet ik niet.

Ik weet niet of ik veel actief zal zijn, omdat ik momenteel studeer wat best wel veel van mij vraagt. En een sociaal leven enzo.

Hopelijk kan ik iets bijdragen hier!

Heey! Ik ben ook nieuw hier. En heb ik een vraagje

ik weet niet of deze vraag al gesteld is en het is misschien een beetje domme vraag, maar hoe kan je je account prive zetten??

Bedankt alvast xx

Hoi allemaal!! @Iloveyou, bij accountinstellingen! Als je naar je profiel gaat, heb je zo’n blauw balkje erboven

oke bedankt ik ga het proberen

Ja het is gelukt! Dankjewel :wink:

Hoii,
Ik ben ook nieuw ^^
Ik bezocht de site wel eerder en las ook de Forum berichtjes enz. maar had nooit echt zin om een acc. aan te maken.
Maar nu is het eindelijk gelukt (lol)
En ja, Welkom aan mede-nieuwkomers! :beer:
Ik heb ook wel een ideetje voor de site: Een chat!
Ik weet niet of het al eerder was ofz.
Maar toch - Ideeën zijn altijd welkom,Denk ik :sunglasses:

^ Welkom!
Je kunt wel degelijk chatten, alleen heet het hier niet zo. Hier kun je iemand een note sturen, oftewel een priveberichtje. :slightly_smiling_face:

Ik ben nieuw en ben opzoek naar een kik groep s of insta groep waar je gwn kunt kletsen over random dingen en kunt lachen. Mag ook op WhatsApp maar het liefst niet.

Welkom, gezellig!

Heii ik ben nieuw hier! en ik weet nog niet helemaal hoe dit werkt xD :flushed:

^ Welkom! (:

Welkom!

Dat er nog steeds nieuwe leden komen verbaast mij eigenlijk wel :cold_sweat:, maar welkom!

Okee ik ben wel echt heel dom, maar hoe reageer ik op iemand zijn reactie? :cold_sweat:

citaat rechtsbovenaan een bericht

dankjwel! blond :flushed:

Niks mis met blond he :wink:

neewhor i love it! :grinning: