Algemene 'hoi ik ben nieuw!' topic

Hoi!

Hey ik ben hier nu een week ofzo,
maar ik vroeg mij iets af,
ik heb een avatar en daarna veranderd maar als ik nu dus iets post dan zie ik alsnog die oude avatar. hoe kan dat en hoe kan ik dat veranderen?

iemand het antwoord?

Geen idee, ik heb wel eens gehad dat toen ik mijn nieuwe avatar net had dat hij het op het forum wel deed maar bij mijn profiel niet, maar dat wat jij nu hebt heb ik ook nog nooit gehad… Misschien kun je het een mod vragen?

hoe vraag je iets aan een mod?

Door naar het profiel van een mod te gaan en daar naar onder te scrollen en een ‘note’ sturen.

Wie de mods zijn kun je hier vinden: http://forum.girlscene.nl…tors/list_messages/180778

Inmiddels is de lijst iets gewijzigd en ben o.a. ik ook mod.

Had ik ook even met mijn oude, dat ie op het forum niet werkte maar op mijn profiel wel, gewoon even wachten, bij mij duurde het een weekje ofzo :slightly_smiling_face:

hey :grinning:
Ik heb dit account echt al jaren, maar ik zat er echt NOOIT op, maar nu zie ik dat het eigenlijk wel leuk is :slightly_smiling_face: Ik weet alleen niet hoe dit alles in elkaar zit enzo, en ik heb hier geen vrienden, maar dat komt nog wel (hoop ik xD)
Iemand vriendenplekje vrij? :slightly_smiling_face:

@lauraxloves volgens mij gaat het hier niet echt om de meeste vrienden hebben :slightly_smiling_face:

wees gewoon aardig en actief en je krijgt vanzelf vrienden

Had dit forum nog nooit gezien
Maar ik heb sinds eind juni een account. (:
zat wel een vaker op girlscene, maar zat te twijfelen aan een account. :stuck_out_tongue: !

Hoi

Helleu mensjes

Ow hier moet het! Sorry ik ben zo idioot omdit niet te zien :x
Nou eh ik ben nieuw :]

Ik wil wel ben nieuw :x?

welkom op deze prachtige planeet die girlscene heet !

hahahah Kroko.

Helloooo.=)

¡Hola!

jij hebt veel berichten zeg!

klikte even op de ‘’+’’ {17.751}