Algemene 'hoi ik ben nieuw!' topic

Hoi een tijdje geleden was ik actief op het forum maar nu ben ik weer terug maar ik zou graag weer een forumding die ik zelf gestrard heb willen zien ik kan hem alleen nergens meer terug vinden. Weet iemand hoe ik dat weer kan vinden?

Klik op je profielnaam en dan toon bijdragen. Denk ik? Welkom terug trouwens!

Hoi meiden!

Ik ben Aurora, 18 jaar en ken dit forum al suuuper lang maar dacht, laat ik zelf ook eens lid worden! Tja, wat zal ik allemaal vertellen? Ik zit nu op het hbo, woon in Nijmegen en hou heel erg van muziek en tekenen/schilderen. Heb lange tijd gitaar gespeeld maar die staat al 2 jaar te verstoffen helaas door tijdsgebrek.

Yay, weer nieuwe members erbij, hallo mensjes :wave:

^^ Welkom :’’)!

Hallo allemaal!

Ik ben PurpleBlueDiamond, ik ben 23 jaar en kom uit het hoge noorden. Na jarenlang een stille meelezer te zijn geweest, heb ik toch maar besloten om een account aan te maken! :slightly_smiling_face: Ik vind het heel leuk en spannend om eindelijk zelf ook te kunnen reageren op het forum! :upside_down_face:

Leuk, welkom!

Welkom!

hoiiiiii

Hoii allemaal,
Ik ben Primrose (van Prim Everdeen, The Hunger Games :flushed:) en ben blij te mogen zeggen dat ik nu ook lid ben van dit forum! :upside_down_face:

Welkom allemaal :wave:

Hallo en welkom nieuwe leden! :upside_down_face:

Hoiiii, ik ben hier ook nieuw :wave:

Welkom Brandblusser en anderen!

Hoi!

Ik zit al een tijdje op dit forum maar naar mijn weten heb ik mij nooit voorgesteld!

Mijn naam is Maureen, ik ben 22 jaar en woon in Arnhem. Ik ben fotograaf en ben daardoor ook op dit forum terecht gekomen.
In mijn dagelijks leven game ik heel veel en stream ik ook vaak via Twitch. Ook ben ik een echt paardenmeisje en rijd ik een paar keer per week op mijn bijrijdpaard.
Verder ben ik een echte HP fan en vind ik alle bad guys uit film leuk :flushed:

Heey allemaal! Ik ben Laika, ik ben 18 jaar en woon in het oosten van het land :slightly_smiling_face:

ik lees al een tijdje mee maar het leek me leuk om een keer een account aan te maken. Als je ook in de buurt woont mag je me gerust toevoegen

xxx

Welkom! Leuk dat je er bent.

Hoi iedereen! Mijn naam is Merveilleux.

Ik keek al een jaar/anderhalf mee op dit forum, en nu heb ik toch de stap genomen om een account aan te maken, vond het namelijk wel een leuke bezigheid en er is hier altijd wel wat nieuws/leuks te vinden. Je mag me altijd toevoegen voor een leuk gesprekje! :stuck_out_tongue:

Hoi allemaal, ik ben Delusion.

Ik heb een hele tijd geleden dit account aangemaakt, heb ook wel wat dingen gepost, maar heb toch voornamelijk gewoon meegelezen. Gezien ik nu in een tussenjaar zit, heb ik wat meer tijd om dingen te posten. Dus vandaar dat ik me even opnieuw voorstel.

Welkom beide!