Algemene frustratie topic.

Waarom dit topic ?
Sinds de moderatoren hebben besloten dat bijna alle topics gesloten moesten worden en er nieuwe topics zijn gestart merk ik onrust op het forum.
En dat is jammer, daarom vind ik dat je in dit topic je frustraties kwijt moet kunnen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Ik vind dat iedereen zijn mening er over kwijt moet kunnen. En aangezien mensen niet willen dat het in de topics gebeurt kan het dus hier.

Dit is dus pure frustratie ^^ hahahaah

+1

Nee. Je kunt je mening kwijt in het sticky topics dat gaat over de Afvaltopics of in het afreageer topic, weer een extra topic is niet nodig.

Kom op jongens, niet zo dwars en kinderachtig doen door PRECIES datgene te doen dat het meeste irritatie opwekt bij de mods :’)

Hier is toch al het Afreageer topic voor?

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/114380

ik ben het wel eens met de ts, gelukkig komt er voor healthspo nu iets anders!

Beetje jammer dat alle groepen nu uit elkaar vallen, maar we zullen elkaar wel terugvinden haha. En begrijp ook wel dat ze niet elke keer nieuwe topics willen…

Hahahhahahhahahhaha. Hoe oud zijn jullie. Alsjeblieft. Stel kleuters.

Kleuters.

Ik ben het met je eens, maar dit topic heeft geen zin. Dit wordt toch gesloten en wat wil je er mee bereiken? Frustraties kun je kwijt in de sticky…

Oh cool, laten we hier allemaal ‘kleuters’ gaan neerzetten, dat helpt echt! :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

^^vind ik ook!

Ik heb er anders nog niks van gemerkt?

Waarom is nou het commit to be fit topic gesloten? :frowning_face: echt eindelijk eens een goed topic gevonden sluiten ze het! :frowning_face: