Algemene ''Boy'stopic''

Hai!

Ik zie hier vaak topic’s staan van: hoe moet met hem prate
of vind hij mij leuwk,kan k hem vertouwen enzo…
dus kwam k op het idee om gewoon een groot topic er over te make
das veel handiger dan zo’n vele kleine topic’s over 1ding ‘‘jongens’’

das praat maar raak :relieved:

jeuj.

alleen nu moeten ze het hier nog inposten. dat is volgens mij het moeilijkste voor sommiige :headbang2

-

goed gespeeld ofzo… gewoon iets nuchters over handbal… dan komt er vnzelf wel meer uit

ik vind een jongen heel erg leuk en k praat ook wel eens met hem… :stuck_out_tongue:
want mijn zusje zit op voetbal en zijn broertje ook … dus toen een x ging ik haar ophalen en hij was erook… toen kwam hij naar me toe en toen heb ik zn msn gevraagd.
nu praat ik wel eens met hem over gewoon van alles … maar hij is neit zo vaak online en als hij dan weg gaat of zo zegt hij alleen laterz ofso is dat een slecht teken =o
ik vind hem dus echt heel erg leuk, maar wat moet ik doen op hem te laten merken dat ik hem leuk vindt :face_with_raised_eyebrow::angel:

xx

als hij laterz zegt dan is het geen slecht teken
als jullie eens aan het prate zijn op msn zeg dan is bv: ik heb het koud
en kijk wat die dan zegt,of je kunt zegge: I like you :flushed:
en kijk hoe die reageert,meer weet ik niet

hou ons op de hoogte xxx.

oooooh ik word helemaal gek!
Ik ben in september met een jongen geweest, sindsdien ga ik elk weekend met hem. We hebben ook vet leuke gesprekken op msn. Maar ik zie hem echt alleen op zaterdag avond. Ja door de weeks op school maar dan gewoon normaal weetje. Ik begin hem echt leuk te vinden.
Dus uiteindelijk heb ik op zaterdagavond gevraagd van hoe zit het nou dus toen zei die van ja ik vind je echt heel leuk maar ik weet het gewoon niet. Dus ik vroeg wat weetje dan niet maar dat wist ie ook al niet. Nu hebben we nog steeds hele gesprekken op msn maarja ik weet het gewoon niet met hem!!! haha

ghehe als het werkt zou het echt fijn zijn

Zo’n topic bestaat toch al?
Ik haat jongens.

jongens zijn soms onbegrijpbaar
maar ook zó leuk!
hihi, hou van mn liefste vriendje

Droog.

Het is trouwens boys en niet boy’s. :see_no_evil:
Ik heb al vet lang geen jongen leuk gevonden (rare zin) en da’s vet chill.

geef hem wat tijd,en als er dan niks gebeurd,dan moet je dan kieze of hij wel is wat je wil

xxx

jongens zijn gemeen.

:]

Ik heb jullie advies nodig!
Ik vind een jongen leuk en hij vind mij ook leuk heb ik maandag gehoord.
We kennen elkaar al een paar maanden, maar zien elkaar niet veel.
Allebei hadden we het idee dat de ander ons niet leuk vond, maar nu weten we dus van elkaar dat dat niet zo is.
Smsen kunnen we niet, want dat komt niet over.
Hij denkt dat ik hem niet leuk vind, omdat ik bijna nooit terug sms, maar we krijgen elkaars smsjes bijna nooit.
We zouden weer wat afspreken, maar ik heb geen idee hoe ik contact met hem op moet nemen.
Mailen of via Hyves kan ook niet, want hij kan niet op de computer (is kapot).
Bellen durf ik ook niet goed… Wat moet ik doennn?

Weetje, als je je bericht in zo’n algemeen topic zet, krijg je echt veeeeel minder reacties, en dat vind ik persoonlijk echt irritant.
maaargoed :]

Volgens mij is er geen optie buiten sms’en, msnen, hyven of mailen.
en aangezien je niet durft te bellen, is naar zijn huis toe gaan ook helemaal geen optie.
Of misschien moet je al je moed bijeen rapen en tóch ff bellen ? Helemaal niks mis mee hoor :wink:

Ja… dat hoor ik van heel veel mensen…
Miss ga ik het toch maar proberen!
Bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

dit is even wat heel anders, maarja, het gaat toch over een jongen… mn ex nu inmiddels, hij had het gister uitgemaakt in een OFLINE BERICHT! ik bedoel hoe laag is dat? maarja, ik weet neit, ik kan gewoon niet boos op hem zijn, en dan denk ik, dan kan je nog beter een smsje sturen dan een ofline bericht… :S maar… ik weet niet, wat moet ik hiervan denken… en wat als ik hem nu weer zie… ik heb wel besloten niet meer tegen hem te praten kijken of hij tegen mij praat… hij maakt het uit, maar ik weet niet, het voelt raar… wat moet ik doen?

Wow, dat is wel heel lullig zeg!
Zei hij nog een reden waarom hij het uit heeft gemaakt, of is dat totaal onduidelijk voor je?
Als je het graag wil weten kun je hem dat natuurlijk vragen. Anders kan je indd beter afwachten of hij gaat praten. Het is wel erg lullig zeg!

ja vind het ook echt kut… naja, hij had zo gezecht van ik zit te twijfelen aan ons, want jij wil graag afspreken maar ik heb geen tijd (smoesjes want hij heeft alle tijd van de wereld, vandaag heeft hij heel de dag gewoon op msn gezeten… en eerst zat hij daa rnooit op :S) en van ja, ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind, alles is veranderd…
iets in die trant… :S maarja… vind het allemaal beetje raar…
oke, zal ik dan maar gewoon wachten tot hij tegen mij begint te praten?..