algemene boekaanraders topic! :)

Heey! er zijn zo veel forums over ‘dat boek’ en ‘dit boek’, dat ik dacht waarom geen algemeen forum waarop we elkaar boeken kunnen aanraden en dan kunnen we ze stuk voor stuk bespreken! Ik heb echt al ongelooflijk veel gelezen dat ik wel eens weer wat nieuws wil uitproberen! :stuck_out_tongue:

Ik ben vooral gek van twilight, hungergames (!) en fallen van Lauren kate.
Die laatste kennen blijkbaar niet zoveel mensen, maar ik ben er dol op! Je raakt er echt verslaafd aan! :grinning: En blijkbaar gaat er binnenkort een verfilming van komen.
Ik zit alvast (heel ongeduldig) te wachten op de film! :slightly_smiling_face:

Divergent is geweldig!

Hmmm. Divirgent heb ik nog niet gelezen over welk gaat het? :slightly_smiling_face:
(ik zal dit maar snel op mijn nog te lezen-lijs zetten :p)

lezen! het is heel leuk en het 3e deel komt in oktober uit in amerika en dan moeten we nog wachten tot het ook hier komt meh

Haha! Ken jij toevallig Fallen?

Ik heb Fallen wel gelezen, maar ik vond het een beetje meh in vergelijking met boeken als The Hunger Games en The Chemical Garden, om eerlijk te zijn.

Vind je? The hunger games is idd geweldig! dat ga ik niet ontkennen, want ik ben een grote hunger games-fan! :grinning:

Ja. Dat was toch met die twee die elkaar in de tijd steeds kwijt raakten en die andere gozer erbij die altijd net erbuiten viel en zo?

Naja, zo ongeveer, met die tuchtschool enz. :stuck_out_tongue:
Er gaat ook een verfilming van komen. ik denk dat die wel goed zal zijn. alleen het einde (4de boek) is ene beetje teleurstellend… :frowning_face:

The Hungergames trilogie.

bestaat er niet een leuke boeken topic?

ot: ik vind divergent en soulmates heel leuk.

Ik ben nu Mila 2.0 aan het lezen. Het gaat over een meisje die in werkelijkheid een robot is die gebouwd is door het militair om als een spion te gaan werken. Het is echt een heel leuk boek!

Ik ben ook zot van hungergames :slightly_smiling_face:
Oke, ik denk dat ik divergent maar eens moet lezen als jullie m zo goed vinden.
Ik wilde net vragen waarover soulmates gaat, maar ik vermoed dat het over soulmates zal gaan :stuck_out_tongue:

@Ariana. Moet je echt lezen! Soulmates vind ik vooral 1 & 2 heel goed, het laatste deel vind ik wat minder
De series van Richelle Mead, Academicus Vampyrus en de Alchemisten, vind ik ook heel goed!

Academicus Vampyrus heb ik ook gelezen! Heel goede boeken :slightly_smiling_face:
Er is ook een film van denk ik.
De boeken verkozen, verraden, … van P.C. cast vind ik ook heel goed.

The Chemical Garden trilogy
the Gone novel

Is daar al een film van? Ik dacht dat ze hem nog aan het maken zijn enzo?
Ja, de boeken van van P.C. Cast vind ik ook leuk! :slightly_smiling_face:

Bedoel je gone zo van GONE verlaten en GONE plaag enz.?
Want die heb ik ook gelezen. geweldig! :slightly_smiling_face:

Ik ben niet zeker dat er een film van is, maar op youtube staat de trailer enz. er al.
Heb jij toevallig boeken als ‘vrees me’ ofzo gelezen? op internet beweren ze dat ze goed zijn dus ik wou eens vragen of ze echt goed zijn :slightly_smiling_face:

Ja, die heb ik gelezen! Die serie is echt zo goed! :upside_down_face: Kan ik je zeker aanraden :slightly_smiling_face: