Algemeen Zwarte Markt Beverwijk\ De Bazaar Beverwijk Topic.

Meestal zijn ze, net als je wel eens bij de action hebt bijvoorbeeld, dat er een foutje op het product staat waardoor deze meteen wordt afgeschreven. Maar ik denk niet dat dit natuurlijk niet met alle producten zo is. Ik zou niet weten hoe ze dat dan voor elkaar krijgen.

Oh leuk! Wat heb je allemaal gekocht? :grinning:

Ja dat snap ik haha. Wel jammer dat je niks hebt gekocht. (:

up

upje :upside_down_face:

up (:
had laatste een mooi horloge gekocht! Verder ga ik voortaan m’n parfum daar proberen te kopen… scheelt soms 30 eu :’)

Ik ben er één keer geweest 4 jaar geleden maar mijn oom werkt daar en die neemt dan wel eens dingen mee.

Ik vind de Bazaar echt heel leuk! maar dan vooral de kruiden en groentenmarkt, het gratis deel dus, ze hebben er echt super lekker eten.

Ik ben echt een ontzettende fan van de Toko daar, ze hebben echt veel keuze!

Ik ben er een keer geweest. Het was echt heel leuk en ik heb er hele leuke jurkjes gekocht. (:

Ik ga er zaterdag weer heen (:

upje

Ik woon er redelijk dicht bij, maar ga er eigenlijk noit heen. Laatste keer was 3 jaar geleden denk ik. Opzich is het wel heel leuk, met alle verschillende zalen enzo, maar ik vind het nou niet echt geweldig.

De allstars zijn echt. :’) Er is sinds een paar jaar een beleid daar op nep-spul. Rond die tijd kon je hele goedkope bjorn borg boxers halen, die waren na dat beleid helemaal weg.

Wat betreft make-up, schoenen en adidas kleding is 98% daar wel echt. Parfum is daar wel meestal nep.

Ben er gister geweest en heb het volgende gekocht (ik zal foto’s maken alleen het probleem is dat ik de spullen pas krijg op mijn verjaardag :stuck_out_tongue: ):

• Nieuwe Blackberry Torch 9800 (ja alles doet het, we hebben hem helemaal geprobeert.) (165,-)
  • Gouden panterprint hoesje voor de BB Torch (15,-)
  • Rode trui (10,-)
  • Witte aztec broek (15,-)
  • L’oreal Telescopic mascara magnetic black (7,-)
  • L’oreal Million styles mascara (7,-)
  • Gala jurkje (15,-)
  • Beats by dokter dre oordopjes (5,-)

ik ben er 1 keer geweest en heb er toen een winterjas gekocht

Woon er heel dicht in de buurt maar ben er toch nog nooit geweest… :flushed:
Zo te lezen ga ik het toch eens doen.
Vraagje; hoeveel kost entree?

Ik ga morgen. Entree is iets van 2 euro geloof ik? Weet het niet meer.

Het is leuk om te zien allemaal, maar ik ga vooral voor de toko. :’)

d8 3,50