Algemeen Zwarte Markt Beverwijk\ De Bazaar Beverwijk Topic.

Ik kon geen echt topic vinden, dus bij deze.

''De Bazaar in Beverwijk is de grootste overdekte markt van Europa. Er zijn meerdere markthallen zoals de 'Zwarte’Markt, Oosterse Markt, Grand Bazaar, Computer Markt en een Vlooien Markt. Ook beschikt de Bazaar over een ChinaTown. Er is van alles te vinden op de markten zoals antiek, curiosa, boeken, schoenen, hippe kleding, onderdelen voor de auto, groente en fruit. ChinaTown beschikt over 180 winkels en diverse restaurants en groothandels.’’

Komen jullie wel eens op de bazaar en wat kopen jullie zoal?

Ik woon er echt mega dicht bij C:

Ik ben er afgelopen kerstvakantie geweest. Vond het erg leuk en we hebben er echt de hele dag gelopen.
Je hebt zoveel verschillende kraampjes en spullen, dat maakt het erg leuk.

Wat leuk dat er hier een topic van is! Hou ik in de gaten!

Weten jullie of ze er trouwens een Blackberry Torch verkopen? Ik wil een ouder model met zo’n qwerty toetsenbord, maar die hebben ze helaas niet meer in de winkel.

Vroeger kwam ik er 1 keer in de drie maanden, nu hooguit 1 keer per jaar. Het is niet meer wat het geweest is. Het is nu bijna alleen maar make-up, schoenen en telefoons. :’) En dan 10484209x hetzelfde.

^ Ja klopt, dat heb ik ook. Vooral met de kleding. Ik kom nu ook ong 3x per jaar er omdat je anders elke keer hetzelfde ziet.

Weet iemand iets over de kwaliteit van de telefoons?

Ben er nog maar één keer geweest, want het is niet erg dichtbij voor mij.
Maar ik vond het zo leuk om er rond te kijken :grinning:
Ik heb toen Turks brood, Turks fruit en een Turks theepotje & theeglaasjes :’)

Jammer dat het niet in de buurt ligt. Ik zou er wel eens heen willen.

Ik ben er al heel lang niet meer geweest. De laatste keer was toen ik 11 jaar oud was of zoiets. Maar het is zeker een aanrader! Ik weet niet hoe het er nu uit ziet, en of er veel dingen veranderd zijn. Maar het is er super gezellig en je kan er een dagje uit van maken.

Ik ben d’r nog nooit geweest, maar ben wel benieuwd.

2 jaar geleden had mijn zus daar haar Black berry gekocht en die heeft ze nog steeds,werkt prima en nooit problemen mee gehad en je kan natuurlijk lekker onderhandelen over de prijs (:

Er staan allemaal verschillende mensen met allemaal verschillende producten en inkooppunten etc dus daar valt niet echt iets over te zeggen…?

Ik kom er nooit meer maar kwam er vroeger altijd voor dingen voor mn hond en indonesisch eten :stuck_out_tongue:

Ik heb mijn vorige telefoon er ook gekocht. Deze was nieuw, en niet tweedehands zoals veel telefoons daar zijn. Werkt prima, ik gebruik 'm nu nog en ik heb hem 2 jaar geleden gekocht.

ik ging er vroeger altijd heen, vond het heel leuk

en het eten daar is suuuper lekker haha

Hier zijn al wel wat topics over:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/zwarte-markt-beverwijkse-bazaar.-149584.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/show-hier-je-beverwijk-bazaar-aan-kopen.-217348.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/de-bazaar-beverwijk-138408.msg4266139.html#msg4266139

(eind 2012 is er nog in gereageerd dus zo oud zijn ze niet)

Al die topic zijn meer dan 120 dagen dagen oud.

Ik ben er wel eens geweest toen ik 12 was ofzo! Wat ik me altijd al afvroeg is of die make-up nou eigenlijk echt is… Hoe kunnen ze mascara verkopen voor 5eu die in de winkel 17 is ?!