Algemeen; Winterschoenen 2013 - 2014

Een algemeen topic voor winterschoenen DIT JAAR. Voor de mensen die zeuren dat er al een bestaat… ja er is er een, maar van 2012 - 2013.
Drop hier een foto van je schoenen of welke je wil kopen!

Ik zit er aan te denken deze all stars te kopen, geschikt voor de winter? De hoge bordeaux rode !

http://www.beslist.nl/products/schoenen/schoenen_430884/c/doelgroep_schoenen~430828merk~431081kleur~430771

Ik vind persoonlijk allstars te koud in de winter, daarom ga ik voor uggs. :slightly_smiling_face: En ik heb nog laarzen van Supertrash. Verder wil ik nog een paar mooie enkellaarsjes kopen.

Ik heb het niet zo op uggs, maar ik ben bang dat ik zoals vorig jaar met mijn enkellaarsjes weer wintertenen krijg waar ik nog weken last van heb.
Zijn er ook schoenen die niet echt op sloffen lijken zoals uggs, maar wel warm zijn?

Moonboots? :stuck_out_tongue: Of misschien schoenen met een vachtje erin!

HUB of sneakers van ugg misschien?

Ik wil graag sendras kopen, maar ik heb nog geen idee welke.

Ik heb deze laarsjes van Van Haren gekocht voor de winter:

http://3.bp.blogspot.com/-ea88OkdBtjc/UgzjFsEG5kI/AAAAAAAABOQ/VjV-nVsGoro/s640/IMG_32371.jpg

Echt dure schoenen koop ik niet dus ik verwacht dat ik tegen de tijd dat de winter er is nog wel een ander paar laarsjes er bij heb gekocht.

Deze nog van vorig jaar die ik (pas) in januari had gekocht. :slightly_smiling_face:

En all stars in de winter, kouuud! Verder nog mijn nep-uggs. En simeple zwarte leren enkellaarsjes. En voor de mindere koude dagen vans.

Je foto deed het niet. :slightly_smiling_face:

oh oeps! ik zie t.

Kan je met (nep) uggs goed stappen op sneeuw en ijs?

Ligt eraan met welke zool je neemt. :slightly_smiling_face: En goed inspuiten tegen vlekken, water etc.

ik loop 't hele jaar op vans, en als die te koud zijn, doe ik gewoon dikke sokken aan hahaha

Ik heb bruine, hoge laarzen gekocht bij Primark afgelopen donderdag en ik heb van vorig jaar nog zwarte halfhoge laarsjes die er nog heel mooi uitzien. :slightly_smiling_face:

Ik wil of zwarte laarsjes of zwarte uggs. Ik kijk nog wel.

Die zijn leuk! Door jou ben ik op de site gaan kijken en heb ik nog leukere gespot en ik heb geen geld haha :"(

Zijn meestal heel glad

Die heb ik dit voorjaar ook gehaald, de hak is echt superfijn, je voelt niet dat je hakken aan hebt!

Ik houd het bij mijn leren laarsjes, leren laarsjes met hak en timberlands, nep leer vind ik toch wel koud in de winter.