Algemeen Wii topic

Hee!

Sommigen van jullie zullen wel een Wii hebben thuis, of misschien een Xbox, of zoiets dergelijks. Ik heb zelf een Wii, al twee jaar. In het begin deed ik er vaak wat mee. Nu ben ik er sinds een paar dagen weer mee begonnen. Mij lijkt het leuk om ervaringen te delen, tips en verhalen bijvoorbeeld.
Ik gebruik de Wii natuurlijk om spellen te spelen, maar je kan het ook gebruiken om goed op conditie te blijven. Dat tweede wil ik wat meer proberen.
Ik heb o.a Wii Fit, en Wii Sports.

Zijn er mensen die net als ik de Wii gebruiken om af te vallen/een betere conditie te krijgen? Dan zou het leuk zijn om hier te vertellen wat je zoal doet, en waarom, én natuurlijk met welk spel.

Ik heb thuis ook Wii Fit, ik gebruik het alleen nooit ;p Als ik al op de Wii zit speel ik meestal Guitar Hero, heb ook een poos Mario Kart gedaan. Ik was ook ooit van plan om vaker Wii fit te gaan doen maar heb dat maar een paar dagen volgehouden haha.

Ik heb op het begin ook iedere dag op de Wii fit gezeten, ongeveer zo’n 30 tot 60 minuten per dag. Na een tijdje werd dit steeds minder maar dit wil ik vanaf morgen weer oppakken omdat ik toch wil blijven bewegen in de vakantie.

Eigenlijk zou ik ook een ander spel willen waarbij ik kan afvallen maar ik zou niet weten welke.

Wij hebben een Wii met Wii Fit en Wii Fit Plus :grinning:
Ik ben serieus vándáág begonnen om er een betere conditie mee te krijgen en af te vallen!
heb vandaag een half uur spier-oefeningen gedaan en yoga :slightly_smiling_face:
ik wil het sowieso elke dag een half uur doen, van 11 juli tot 4 augustus ben ik op vakantie dus dan niet, maar de rest van de vakantie wel :grinning:

Het is een beetje irritant bij Wii Fit (Plus) dat je de krachttrainingen niet zo goed krijgt uitgelegd en dus makkelijk een zere nekspier of weet ik veel wat voor zere spier kunt ontwikkelen (A) Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik een stijve hark ben als het om sport gaat dus ja. Maar ik vermaak me best met die geinige oefeningetjes als boksen, dat soort van kung fu dansen (ik ben vergeten hoe het heet) en aerobics :slightly_smiling_face:

Ik wil het heel graag, maar het is zo duuuuur :frowning_face:

ik heb dat maar ik heb die spelletjes voor t afvallen niet
en ik wil graag bijkomen dus tjaa…:s
ik speeel wel tennis, bowling en die dinges op de wii :slightly_smiling_face:

Oke, ja de eerste keer dat ik het weer deed, kreeg ik enórme spierpijn.
Iemand tips daar voor?
Doen jullie een bepaalde volgorde? Eerst yoga, dan balance, kracht, enzovoort, of gewoon wat je wilt? :slightly_smiling_face:

Is de wii fit plus echt leuker en handiger dan de wii fit?
Het lijkt me namelijk wel een verbetering enzo.

Ik doe af en toe wat op de wii fit,
vooral de yoga, het boksen(10 min), hoela hoopen en steps. Oja, en hardlopen. Alleen het hardlopen is een beetje kut omdat ik op mijn tenen ren als ik stilsta. Drie dagen spierpijn gehad van dat rennen xD

Is de wii fit plus echt leuker en handiger dan de wii fit?
Het lijkt me namelijk wel een verbetering enzo.

Ik doe af en toe wat op de wii fit,
vooral de yoga, het boksen(10 min), hoela hoopen en steps. Oja, en hardlopen. Alleen het hardlopen is een beetje kut omdat ik op mijn tenen ren als ik stilsta. Drie dagen spierpijn gehad van dat rennen xD

Ik heb er 1 :grinning:
Maar ik ben ook helemaal verslaafd aan Animal crossing, ja best erg, maar het is wel leuk om te doen op een vrije middag terwijl het regent :grinning:, heb alleen geen mede wii maatjes waarmee ik mijn dorp kan delen :’{
Maar ik heb ook Wiifit :grinning:! Alleen dat doe ik niet zo vaak meer. Ik vond t rennen altijd het leukst :grinning: en verder zat ik ook altijd achter Mario kart enzo x’D

Ik heb dat rennen/joggen ook wel eens gedaan, nou dan ren ik liever echt zegmaar, dan hoppen op mijn voeten want dat doet me toch pijn o;
Van het boksen heb ik 4 dagen last gehad aan mijn schouder haha

We hebben qua sportieve wii’spellen alleen just dance, wel heel leuk hoor! maarja ik denk niet dat ik ervan af zou vallen als ik dat elke dag doe, naja misschien kan ik het proberen! ik zou ook graag zo’n ander leuk spel willen maar daar heb je toch een balance bord voor nodig ofniet?

Ik doe nu iedere dag Wii Fit, omdat ik niet meer fiets. Ik doe vooral yoga, maar ook veel steps en hoela hoep. Geeft me toch een wat beter gevoel dan niet te bewegen en het stimuleert me om gezonder te eten, anders zou ik het voor niets doen. (:

Ik heb zumba voor op de wii. Echt zoo leuk (: . Alleen jammer dat die danspassen niet uit worden gelegd. Laatmaar. Ik kon het eerst niet vinden XD (niet goed gelezen :stuck_out_tongue:)

Wacht ik plaats ff een foto:

http://i54.tinypic.com/2820vuw.jpg

Ojaah, Echt vermoeiend XD

Oeh zumba is wel leuk denk ik ja. Was 'ie duur? :3

Uhm, hij is bij intertoys 49,99 euro. Maar er staat dat je voor twee personen 2 banden nodig hebt maar het lukt makkelijk met remote in je broekzak ofzoo (: .

ik ben nu aan het wii fitten :grinning:

Ik heb ook wii fit, maar ik zit er niet zo vaak meer op. Ik heb ook een cardiotraining spel, dat is echt heel vermoeiend…