Algemeen WhatsApp-groepen topic

oh ik kom er net achter dat je voor android ook pingchat hebt :’) dus als iemand me interessant genoeg vindt en pingchat heeft is dat ook goed haha xD

Ik baal echt dat WhatsApp nu 0.79 kost, want ik mag van m’n moeder niks kopen .__.

Voor de iPhone was hij altijd al betaald toch?
Ik heb er wel voor betaald, maarja, het heeft me inmiddels al heel veel geld bespaard :stuck_out_tongue:

wat een leuk idee zeg :grinning:
helaas zit in nog met m’n samsung star hahaha

Inderdaad een leuk idee!

Naam: Kim
Leeftijd: 16
School: Ik ga studeren vanaf 1 september. HBO - Cmmunication & Multimedia Design
Interesses: Mode, Beauty, Muziek, Sport, Films, Shoppen, Series kijken, Uitgaan

Ik heb een blackberry, als je mijn ping wilt stuur maar even een note. (:

Ik ga eens wat mensen noten.

x_AARDBEI, heb je ook pingchat? Herken me heel erg in je interesses en doe ook CMD, dus lijkt me gezellig.

Volgensmij kan ik geen pingchat zetten op mijn blackberry, misschien op mijn ipod touch. Die is wel best oud, dus ik zal eens even kijken of dat kan.

Je kan het ook via pingchat doen kan je gewoon een id aanmaken en heb je niet iemands telefoonnummer nodig
en het is gratis te downloaden

er kan wel pingchat op je blackberry hoor :wink: mijn blackie ber is er het bewijs van haha. gewoon downloaden via blackberry app world!

Dat wist ik echt niet!
Ik ga het dan maar eens downloaden.

Naam: Lisanne
Leeftijd: 19 (over twee weken 20)
School: Deltion in Zwolle
Interesses: creativiteit, beauty, fotografie, mn vriendje!, vrienden en vriendinnen,
zou wel iemand willen die beetje rond mijn leeftijd is en zelfde intresses heeft, zou het ook fijn vinden als ik met die persoon zou kunnen praten over serieuze dingen!

Ik heb trouwens een blackberry dus ping, maar gebruik ook whatsapp en pingchat! (weet alleen mn gebruikers naam niet meer en hoe ik dat kan vinden? )

Leuk idee! Kan ik goed gebruiken tijdens de vakantie!
School: Net afgestudeerd aan vormgeving reclame, pessresentatie en communicatie.
Interesses: Creativiteit, shoppen, mode, films, sport, ben aan het afvallen!:stuck_out_tongue: haha

naam: jessica
leeftijd : pas 22
school : afgestudeert
werk : met kindjes op een kinderdagverblijf
intresse: Mode/beauty , mijn vriend , mijn familia , shoppen , sporten ,
gelnagels (doe ik opzetten)
pingen op bb dus intresse dan kunnen we pingen :grinning:

eigenlijk vind ik het best sneu als het je gezellig lijkt in je vakantie te pingen/whatever met onbekenden omdat je je verveelt…

wat is daar sneu aan? als t een regenachtige dag is als vandaag is het toch leuk om “onbekende” mensen te leren kennen ? :wink:

Ik heb nu pingchat op mijn blackberry!

Ik heb 't ook! Note maar even, dan geef ik m’n naam, dan kan je me toch vinden? (of snap ik er nu helemaal niks meer van… xd)