Algemeen: wat aan te trekken ...?

Oke, ten eerste weet ik niet precies of er als zo’n soort topic is hier, maar ik heb even gezocht en ik kon niks dergelijks vinden, als er wel zoiets is dan is dit topic overbodig. :slightly_smiling_face:

Maarja, ik heb heel vaak dat ik een of andere gelegenheid heb waarvan ik niet precies zeker ben wat ik aan moet doen, maar dat ik het ook een beetje asociaal vind om daar weer een heel nieuw topic voor aan te maken.

Het lijkt me dat ik niet de enige ben die dit vaak heeft; dus ik dacht, ik maak een soort algemeen topic, waarin je advies geeft aan degene(n) boven je en zelf ook kan vragen om tips.

Ik begin wel: Wat aan te trekken bij een dagje zeilen met ongeveer 15 graden Celsius?

Goed idee!

Uhm een regenpak, warm aankleden iig!
Ik ging laatst ook zeilen en het is behoorlijk koud op het water!

Hahaha, ik dacht dat dit weer een; ‘muhmuhmuh, ik ga iets heel erg normaals doen en ik weet niet wat ik aan moet!’ topic zou worden. Dus ik stond al klaar om te gillen dat er een algemeen topic moest komen. Toevalluuuuhg. :’)

wat is iig?

in ieder geval :wink:

^^ dat betekent: in ieder geval

@ Kimloh;
In ieder geval.

Ik vind het altijd lastig met sporten wat ik aan moet doen :stuck_out_tongue: Vooral wanneer het koud is of regent of waait. Aan het begin zo koud en dan ren/fiets ik me wel warm, maar naderhand heb ik het terug koud.

leuk topic!

wat trekken jullie aan op je verjaardag ? (:

wat moet ik aantrekken bij een afscheidsfeestje ?

@iedereen die zin heeft om te reageren: dat zeilen is met behoorlijk wat mensen die ik nog niet ken, maar die ik waarschijnlijk wel vaker ga zien, en opzich denk ik niet echt dat je een goede indruk achterlaat als ik daar in mijn oversized regenpak aankom… Dus iemand nog tips? :slightly_smiling_face:

@typischetiener: Als je je verjaardag viert? Of gewoon op de dag dat je jarig bent?

@DaisyXx: als ik jou was zou ik gewoon een basic jurkje aandoen. :slightly_smiling_face:

wat moet ik aandoen als mijn crush met wat ander vrienden komt zwemmen?

een bikini

Naar de EO-jongerendag waar mijn crush ook mee naar toe gaat…?
Ik heb echt geen fláuw idee! Eerste keer dat ik er heen ga…

ma erboven?

^ Een jurkje?

^ je kunt een strandjurkje, zo’n doorschijnend geval, aandoen of gewoon een simpel jurkje van de H&M

ok dankje iedereen!!

iets waarin je je goed voelt

Ja, maar kijk, ik weet niet echt wat ik aan moet doen naar zo’n dag… Ik voel me het prettigst in een jurkje, maar weet niet of dat handig is bij zo’n evenement…