Algemeen: 'Waarom zegt hij dit?' 'Ik snap niks van jongens'

Hai iedereen,

Ik open dit topic, omdat er, zoals vandaag, best vaak topics worden geopend met de vraag ‘waarom zegt hij dit?’, ‘wat bedoelt hij hiermee?’, ‘ik snap hem niet’, ‘waarom reageert hij niet?’ enz… Om het forum wat overzichtelijker te maken, dus nu dit algemene topic.

Notabene: voor ‘grotere’ problemen mag je gewoon een eigen topic aanmaken, maar voor simpele vragen dus deze gebruiken :slightly_smiling_face:

Barst los! (Al moet dit topic eigenlijk klein blijven, jongens moeten gewoon geen stomme dingen zeggen :stuck_out_tongue: )

kijk dit gaat een hoop topics schelen. merci.

nu ga je ook wat anders lezen dan die dingen :grinning:

Pff fijn :slightly_smiling_face: Ik werd gek van die topics.

ik: zeg me gewoon wat er is… wil je het uitmaken? zeg het me dan gewoon want ik wil niet aan het lijntje gehouden worden.

hij: ik weet het niet…

…hij twijfelt dus, terwijl hij vorige week nog zei dat hij zoveel van me hield en met me wou trouwen binnen x aantal jaren?

Ik begrijp het gewoon niet.

^Oei, dat klinkt niet goed. Hij is er dus niet zeker van of hij verder wil met jou. Ga nog een goed gesprek aan, als hij dan nog twijfelt, lijkt het me dat jullie relatie niet goed zit.

Wel rot van dat trouwen enzo. Dan komen die twijfels aan als een keiharde klap in je gezicht natuurlijk.

als hij tijdens een gesprek om zic heen kijkt vind ie het saai :grinning:

Whut?

Dat heb ik dus ook. Ik kijk altijd overal en nergens heen. Zelfs zo erg dat mijn vriend zegt: Schat, focussen. Ik luister wel goed hoor. Ik kijk alleen graag om me heen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, ik zou ook nooit hier een topic over openen. Maar nu maak ik hier wel gebruik van haha. Nou komt ie: Wat betekend het als ie aan het einde van een gesprek knipoogt? Wil hij hier mee zeggen; einde gesprek? Hij kijkt ook altijd heel lang naar me.

^Bedoel je op msn of in het echt?

In het echt haha! Op MSN zou het niet veel voorstellen!

Oh, dat is dan wel positief vermoed ik! Wat voor knipoog is het denk je? Een flirterige of vriendschappelijke? (Haha, wat een analyse)

Haha, dat is moeilijk te zeggen! Hij heeft vaker acties die moeilijk te volgen zijn. Hij knipoogde naar me nadat we een serieuze gesprek hebben gehad, dus ik denk dat het eerder vriendschappelijk was bedoelt. Anders zou het raar zijn. We hadden geen flirterig gesprek. Al weet je het nooit bij hem. Want hij maakte een keertje een handkus beweging naar me. Haha, terwijl het totaal niet gepast was, want er zat een collega bij.

goed idee (:

haha, ja wel handig; ik geloof dat ik wel wat kan helpen als het om “normale” jongens gaat. Wat ik daarmee bedoel? Wel, ik zat 6 jaar op een school waar voornamelijk jongens zaten… Ik had weinig vriendinnen, ik had vooral vrienden, jongens dus. Ik begrijp ze soms veel beter dan meisjes, dus… Ik kan misschien helpen.

Oja nog iets. Er zijn uitzonderingen (als je zo iemand tegenkomt, zou ik zeggen: zet de jacht in). Mijn vriend bijvoorbeeld. Op een of andere manier was dat de jongen die ik nooit volledig begreep. Hij reageerde heel anders dan andere jongens, was geen flirter, maar hij wist me wel mooi te verleiden…

Ik ga dit topic dus wel volgen =)

btw, een knipoog is iets dubbelzinnig, vind ik… denk je ook niet? Het is allemaal te zien wie knipoogt en in welke situatie =p
@Engelofmine; volgens mij is het wel een beetje plagen, aangezien hij je ook een handkus wierp?

mijn ex houdt me aan het lijntje, hij zegt tegen mij (terwijl hij een vriendinnetje heeft) over een paar jaar gaan we trouwen, en samenwonen. en nog veel meer lieve dingen.

en daarna laat hij me keihard vallen. en daarna gaat hij weer heel lief doen. pff wat moet ik met hem aan. ik vind hem nog steeds leuk, en hij mij ook. alleen die gevoelens voor haar zijn ‘groter’ (terwijl hij haar deze vakantie nog maar 1 x heeft gezien en mij 10x ofzo en wij een jaar verkering hebben gehad). ik kan hem ook niet zomaar negeren, ik kan hem nog niet loslaten. het is mn allerbeste vriendje, en elke vergeef ik hem weer al hij een fout maakt.

^ Je moet hem dus wel loslaten, eigenlijk, want hij is niet goed voor jou. Maar als je dat nog niet kan - probéér hem zo weinig mogelijk te spreken, kijk naar andere jongens. Kijk, je kunt wel wachten tot hij weer 100% voor jou gaat. Maar ondertussen zit jij jezelf alleen maar te kwellen omdat hij nog met een ander meisje gaat, en je weet niet hoelang je moet wachten, en vervolgens niet of hij wel serieus en lang bij jou zou gaan blijven.