Algemeen waarom kan je geen relatie aan met 'die' persoon

Hoihoi,

Ik was nieuwsgierig hoe het bij jullie zit. Zijn jullie ook hopeloos verliefd maar kun je er niks mee omdat die jongen/ meisje al een relatie heeft. Of ben je verliefd op een familielid waardoor het niet kan. Lucht je hart!

Ik begin wel. Ik ben verliefd op een jongen van de kerk. Zijn ouders zouden mij niet accepteren en daarom is het een beetje moeilijk.

Nu jullie!

Ik heb gezocht of er al zo’n topic was, anders mag deze dicht! :grinning:

Heey, dat is flink balen, maar wie weet is de mening van zijn ouders op dit gebied niet het belangrijkste.

Voor mij, het is mijn ex. Hij voelt niks meer voor mij, of doet in ieder geval geen moeite, en ik ben van plan volgend jaar voor 15 maanden naar buitenland te vertrekken voor mijn master.

hopeloos verliefd ben ik niet, maar mn ex vind ik weer leuk.
alleen zijn familie en vrienden houden me tegen.
het zijn allemaal jongens die ook bevriend zijn met mijn broer, en ook mn crush/ex. waar ze weekends chillen zit mijn broer ook en ik word altijd bestempeld als het kleine zusje van…
zijn familie houd me tegen omdat ik zijn zus niet mag, die altijd vreselijk kleinerend overkomt. zijn vader is wel leuk, maar zijn moeder mag mij niet heb ik het idee. maar dit kan ook liggen aan de spontaniteit daar in huis, dat ligt écht laag.
dit houdt me allemaal bij mn ex vandaan, terwijl hij zelf ontzettend leuk is. maar al deze ongemakkelijke situaties wil ik niet weer meemaken.

Ik ben verliefd op iemand die een relatie heeft. Hij is echt geweldig, maar ik kan niets met deze gevoelens doen. Jammer genoeg speelt hij wel met die van mij.

@TS Als jullie allebei verliefd zijn op elkaar kan een relatie wel werken. Ik heb een vriend die moslim is en zijn ouders accepteren mij ook niet omdat ik zo atheïstisch als de pest ben. Maar toch zijn we al 10 maanden samen. Zijn ouders zien nu dat het echt wel serieus is tussen ons.

Familie mag wel een relatie hebben, zolang het maar geen broer of zus, ouder of opa/oma is.

De rest is toegestaan.

Ah ik ben ook moslim, en ik vind dat als jullie verliefd op elkaar zijn, je niet moet luisteren naar jullie ouders, atheïst of niet. Oke ja, dit klinkt best respectloos/dom maar laat jullie (schoon)ouders jullie relatie niet verpesten alleen omdat zij het er niet mee eens zijn.

En TS, het is ‘hart’, geen ‘hard’.

Nee, ooit wel eens een onbereikbare jongen.
Nu heb ik een lief vriendje.

Maar ik zou er gewoon voor gaan.
Ouders krijg je erbij, het gaat om hem.

Lucht je hard.

Omdat hij dingen heeft gedaan en bepaalde keuzes heeft gemaakt waar ik niet trots op ben. En mijn familie (enkele weten het) zal dat niet accepteren.

Omdat hij out of my league is.

er zit een jongen bij mij op school en hij is heeel lief tegen mij alleen hij zei dus dat ie me leuk vind en toen vroeg ik later nog een keer of hij t meende en toen zei hij nee. dus nu zit ik er heel erg mee :frowning_face:

Vind een onbereikbare jongen leuk.
Tja typisch weer iets voor mij…

Hij is enorm verlegen en ik ben ook, wat dit betreft, verlegen :’) Dus niemand zal de 1e stap zetten (ik weet niet eens of hij mij wel wat vindt) dus zal er nooit een relatie komen.

Mijn ouders vinden/vonden hem te jong. Bullshit

Ik vind hem leuk, het lijkt er op dat hij mij ook wel ziet zitten.
Echter hebben we dezelfde vriendengroep en is hij het broertje van een goede vriendin van mij (broer en zus zitten beiden in de vriendengroep) wat het vrij raar maakt.

Hij heeft een vriendin en zijn beste vriend is mijn ex… fml

Omdat ie het niet wil op dit moment, want hij heeft het te druk :frowning_face:

Haha ik moest even lachen om je verbetering. Ik had het niet gezien en later zag ik ineens dat jou forumnaam heart is hahaha. Heb het even veranderd dankjewel

up