[Algemeen] Verhaal Ideeën

Ik heb hier maar een algemeen topic van gemaakt, dat leek me wel zo handig.
Als je een idee hebt voor een verhaal maar niet kan schrijven of niet erover wilt schrijven, kan je het hier posten.
Of als je een idee nodig hebt, kan je hier vragen.

Zelf heb ik ook een idee nodig voor een verhaal.
Ik wil er graag een schrijven, maar ik weet dus niet waarover :blush:
Iemand die iets weet?

Niemand? ):

Maakt niet uit, ik vind alles wel leuk om te schrijven (:
Meestal schrijf ik verhalen die bijna altijd leuk voor die persoon zijn, maar mij lijkt het ook wel leuk om eens een thriller of zoiets te schrijven.

Als je naar deze site gaat:

En je kijkt bij de filter, bij THEMA

Kijk daar eens tussen voor inspiratie?
[size=1]Succes

Ik blijf bij mijn standpunt dat je een verhaal zelf hoort te bedenken. Iedereen heeft inspiratie genoeg om een plot te bedenken. Just take your time.

:bowing_man:

Wat je misschien kan doen is om samen met iemand een verhaal te schrijven?
Ik bied me aan.

Lijk me leuk ^^
Een thriller?
Daar heb ik zelf wel zin in :blush:
Begin jij?

Dit vind ik echt een heel slecht topic, tbh. Zoals hierboven ook al gezegd wordt.
Lekker origineel als je iemand anders om een idee vraagt en daar een verhaal van gaat schrijven.

Je moet zélf bedenken hoe je verhaal gaat, niet een ander het laten voorkauwen.

@Appelmoes
Ik heb je genote! x

Inderdaad. En sorry, maar zelfs ideeën die ik uiteindelijk niet zal gebruiken, ga ik hier niet posten.

Ik vind het iets anders met writing prompts, die hebben echt het doel je te inspireren als je even in een schrijfdip zit (prompts zijn een beetje vergelijkbaar met opdrachten bij contests).

Ik vind inderdaad wel dat je zelf beter iets kunt bedenken maar toch hier een paar ideetjes:

• Verhuizing (naar buitenland)
  • Toverwereld
  • Muziekbandje oprichten
  • Pesten
  • Vier vriendinnen gaan op vakantie

Misschien heb je hier wat aan?

xo

Lees trouwens allemaal mijn verhaal http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/verhaal-lipstick-en-kostschool-267227.0.html pleaseee. Wil geen reclame maken, maar wil gewoon wat mee volgers
x

http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/deel-je-writing-prompts-inspiratieschrijven-algemeen-268829.0.html

There you go

Je kunt andere toch best om ideetjes vragen? Wat is daar nou mis mee?

Er is niks mis mee? Maar ik vind gwn dat het leuker is als je zelf iets bedenkt.