Algemeen valentijnsdag topic

“Ik vind het echt een kansloze kut verplichting.”

• Mijn vriend over Valentijnsdag.
    Eerste Valentijnsdag dat ik niet single ben, maar hoef dus alsnog niks te verwachten haha. Maar we gaan gewoon zelf pizza’s bouwen en ons dan met Netflix in bed nestelen ofzo. Da’s het plan tot nu toe.

Toevallig! Ik en mijn vriend zijn dan ook 6 maanden samen :slightly_smiling_face:.
Geef jij het cadeau dan de 14e of de 15e?

Bij de reclames op tv over valentijnsdag roept mijn vriend altijd het hardst dat hij niet aan die commerciële troep doet. Dus wij doen er niet aan :")

Mijn vriend is zo iemand die gewoon vergeet dat het valentijnsdag is… Ik had het er laatst wel met hem over, maar toen zei hij ookal dat hij eigenlijk gewoon een hekel heeft aan zo’n dagen. Ik ga dan naar hem toe dus ik heb eigenlijk niet echt de verwachting dat we iets gaan doen

Ik heb niets met valentijnsdag, maar mijn vriend heeft toch wat geregeld (een verrassing) en stiekem vind ik dat echt heel erg lief! Hij hoeft het niet te doen, totaal niet zelfs, maar het is wel gewoon enorm lief van hem.

Ik heb parfum gekocht, een grote hartjes spek en een lieve kaart. Verder gaan we naar de bios en eventueel nog uiteten :slightly_smiling_face: Mijn vriend en ik hechten niet zoveel waarde aan Valentijnsdag, maar ik vind het alsnog wel leuk om gewoon iets leuks te doen samen (zal ook wel komen omdat dit de eerste keer is dat ik überhaupt een valentijn heb haha).

Ja ik/wij vind(en) het ook altijd wel leuk om gewoon iets te doen ook al hoeft het niet :slightly_smiling_face:. Ik heb ook een parfum gekocht (hij heeft weinig geld en kwam er opeens laatst door een tester achter dat hij parfums wel leuk vind dus ik dacht lekker clich te zijn). Daarnaast een chocolade hart, zodat hij mijn chocolade niet meer opeet. En een grote roze hartjes ballon met daarop een kat van een van die disney films, om het extra cliche te maken, en tja omdat hij van katten houdt x)
Oh en we gaan misschien naar de aller romantischte film die momenteel in de bios is: Deadpool. En zo niet gaan we gamen x)

Wij gaan romantisch uit eten bij de Italiaan … en naar Deadpool =D

ik ben van plan om iets te bakken voor hem, ik denk brownies, maar ik weet het nog niet zeker

Wij gaan lekker uiteten bij de Japanner 's avonds, en voor volgend weekend heb ik een bierproeverij geregeld in Amsterdam!

Wil nog wel een kleinigheidje geven, dus denk een kaart met chocola of een leuk beeldje met tekst.

Wij doen ook niet echt aan valentijnsdag, maar wil hem toch iets kleins geven. iemand nog ideeën?

Deadpool was nog best romantisch ook