Algemeen valentijnsdag topic

Het is bijna Valentijnsdag en ik vroeg me af wat jullie geven (of wellis hebben gekregen). Ook is dit topic voor al jullie Valentijns verhalen!

Zelf geef ik aan mijn vriend een grote lijst met allemaal foto’s erin. Vorige jaren heb ik zelf chocolaatjes gemaakt, filmpjes & kaarten gemaakt. Dat soort dingen :relieved:

Fijne Valentijnsdag! :couplekiss_man_woman:

Ik ben die dag jarig​:sweat_smile: en mijn vriend is op uitzending, maar heeft al een pakketje opgestuurd, dus ben benieuwd wat ik kreeg :see_no_evil:

Voor mijn vriend heb ik een pakketje samengesteld met het volgende: een knuffelbeertje met een proefmonster van mijn parfum, een hartjesdoosje met iets erin(weet zelf niet wat), chocoladehartjes en heel veel proteïene repen.

Ik vier het niet, vind het juist leuker om het spontaan te doen in plaats van op een commerciële dag. We doen vaak genoeg leuke dingen :slightly_smiling_face:

Meestal doen één van ons twee iets kleins voor het idee, een lieve kaart of een reep chocola. Maar ik verwacht niets omdat het nou perse Valentijnsdag is.

Meestal iets kleins, kaartje en chocola en dat is het.

Mijn vriend en ik gaan 's avonds naar een concert, maar niet speciaal voor Valentijnsdag. Dat kwam gewoon toevallig zo uit.
Ik denk dat we daarvoor gewoon ergens goedkoop gaan eten en dan vind ik het wel best, haha. Ik geef niet zoveel om Valentijnsdag en mijn vriend vindt het eigenlijk ook onzin.

Ik vind Valentijnsdag eigenlijk echt dikke onzin en aangezien ik single ben, ga ik mezelf voleten met nutella pizza of zo.

Normaal doe ik niet zo aan Valentijnsdag, maar omdat ik het dit jaar erg druk heb en ik vind dat ik meer tijd moet vrijmaken voor mijn vriend wil ik dit jaar wel wat doen. Heeft iemand een goede tip? Natuurlijk uit eten, maar mss iets leuks om overdag samen te doen :confused:

Ik zoek nog wat ideeën. Vorig jaar was de eerste keer Valentijn, maar hebben we het bewust niet ‘gevierd’ omdat we het beide een onzin dag vinden. Gisteravond vroeg hij opeens wat we gingen doen op de 14e.

Ik kan niet tegen suiker, dus alle zoetigheid wat je ALTIJD ziet met Valentijn kan je overslaan. Drank dus ook. We zouden volgende week al sushi gaan eten, hij wilde het nog verzetten zodat het met Valentijn zou kunnen (maar zondag is duurder, waarschijnlijk drukker en ik wil gewoon zo snel mogelijk sushi eten D:)

Tja, wat kan je dan doen. Ik dacht dat het leuk was om ergens heen te gaan met de auto ofzo D:

Mijn vriend en ik zijn op 15 februari 6 maanden samen, en ik ga iets doen voor hem. Maar eigenlijk is dat meer voor onze 6 maanden te vieren.

Ik ben van plan hem een cadeaubon te geven om met een Ferrari te rijden. Hij is zot van auto’s en hij liet vorige week nog verstaan dat hij daar eens mee wilt rijden.

hahahaha samee :bowing_man:

Mijn ex maakte het vorig jaar uit op valentijnsdag :’) En ik heb nog geen nieuwe valentijn gevonden helaas, dus ik vier het niet.

Wow dat is echt de pijnlijkste dag om het uit te maken.

Ja, ‘gelukkig’ hadden we al een week pauze gehad dus ik zag het aankomen, het was niet dat we iets superromantisch aan het doen waren ofzo. Maar ja, niet echt chill want ik had z’n cadeau al gekocht enzo.

Ik ben dan jarig en ik weet al dat ik wat ga krijgen haha. Ik heb voor hem een boekje gemaakt met foto’s en tekst en verhalen met herinneringen.

Ah we hebben besloten om ergens volgende week sushi te gaan eten, iig niet op de 14e zelf. Mooi, me gusta.

Upje

We ‘vieren’ het niet, ik vind er gewoon niks aan en het is te commercieel gemaakt

Mijn vriend is nu aan de andere kant van de wereld zo’n beetje dus we gaan niks doen. Al weet ik niet of we überhaupt iets gedaan zouden hebben, want we vinden het allebei een nutteloze, commerciële dag. Maar misschien had ik wel een reep chocola of een leuk kaartje gekocht als grapje. Heb hem nu wel een e-card gestuurd die hij dan op de 14e krijgt :’)

Nu ga ik naar de film met een goede vriend van me (niet expres gepland op valentijnsdag) en ik ga denk ik voor de grap een leuke kaart voor 'm kopen.

Mijn vriend vindt Valentijnsdag onzin, terwijl ik het wel leuk vind. Als compromis gaan we zondag samen naar een dierentuin waar ik nog een tegoedbon voor had. Dat vond hij dan wel leuk, maar ik denk dat ik toch nog een paar kleinigheidjes voor hem haal <3. Oh en hopen dat het weer een beetje meewerkt. -.-’