Algemeen Twijfeltopic

Ik weet niet of ik de aangewezen persoon ben om een algemeen topic aan te maken. Maar aangezien ik elke dag wel een topic lees over twijfels, dacht ik, waarom geen algemeen topic waarin iedereen kan lezen ‘oh ja, dat heb ik preciés!’.
Want ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat bijna elk meisje datzelfde onzekere gevoel heeft als het serieus wordt met een jongen.

Dus, heb jij last van of denk jij last te hebben van:

• Bindingsangst?
  • Twijfels of je die jongen (of dat meisje) nou wel echt leuk vindt?
  • Heb je het idee hebt dat je hem aan het lijntje houdt?
  • Maar het echt heel zonde zou vinden om niet door te gaan?
  • Je hem eerst heel leuk vond, maar nu toch gaat twijfelen, nu het serieus wordt?
  • Krijg je het benauwd als je erover nadenkt weer op date te moeten?
  • Maar zodra je er bent, het toch wel gezellig is, en dat je nog meer laat twijfelen?

Ik denk dat ik mijn punt wel heb gemaakt. Dus leef je uit =]
En tips zijn natuurlijk welkom.
(Als je nog meer ‘symptomen’ weet, ook welkom!)

Geen last van, maar ik vind het wel een goed topic!
Goede oplossing ook tegen heeul veel onnodige topics.

Ik heb een jongen ontmoet tijdens het uitgaan en ermee gezoend. Waarschijnlijk betekende het voor hem helemaal niks, maar voor mij wel! Telkens als ik er aan terug denk krijg ik weer kriebels in mijn buik… Ik whatsapp wel met hem, maar hij reageert heel traag en flirt niet terug of snapt mijn opmerkingen niet… Hij toont wel interesse en praat altijd terug, al is dat meestal 's nachts… Hij schijnt het heel druk te hebben met zijn studie, maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet. 'S avonds praat hij wel snel terug en is het leuk om met hem te praten… Maar als ik telkens een paar uur op antwoord moet wachten blijf ik maar naar mijn telefoon staren… Is de kans groot dat een jongen die je een keer ziet tijdens het uitgaan behoefte heeft aan contact of kan ik hem beter met rust laten? Wil geen stalker zijn… :stuck_out_tongue:

Jaa goed topic ! x

Leuk topic (:

Vraag hem gewoon of hij nog een keer wil afspreken, dan kan je hem nog een keer in het echt zien zegmaar en dan weet je of hij echt leuk is. Misschien als je hem weer ziet is hij helemaal niet zo leuk als je denkt. Maarja, vraag het gewoon een keer en als hij niet wil is ie jou niet waard :grinning: x

Dubbel :pensive:

Oké, dankjewel! Misschien wel het handigste inderdaad! Als ik hem nog een keer zie is het waarschijnlijk heel anders!

PRECIES!!! heb ik allemaal…maar ik haat het gewoon als een jongen té lief is…of dat hij me al heel lang leuk vond…

Oké, een jongen doet erg onduidelijk. De ene dag flirt hij enorm met me, de volgende dag is hij weer erg koel. Hoe kan ik er nu achter komen wat zijn gevoelens zijn?

een jongen van 24 flirt dus een beetj met mij (of hij bedoeld het sarcastisch want zo is ie ook wel weer) en ik ben 16, hij is wel heel lief en aardig enzo maar hij is te oud! Best wel erg dat ik een jongen van 24 begin te crushen, mijn ouders zien me al aankomen! Wat denken jullie?

leeeeuk topic! erg handig!

Opzich vind ik het idee van dit topic wel heel erg leuk/handig, ja! Ik denk alleen wel dat heel veel meiden nu een stuk minder (goed) ‘geholpen’ zullen worden, aangezien de kans groot is dat dit zo’n ‘iedereen-dropt-z’n-verhaal-maar-krijgt-geen-antwoord’-topic wordt. Maar het idee van het topic vind ik wel heel goed :slightly_smiling_face:

Achja dat heb je met alle algemene topics. Maar dan ga ik daar toch iets aan doen :grin: Want ik heb zoveel ervaring… :sunglasses:

Ken het verschijnsel, misschien een idee om meer met hem te gaan flirten? Kijken hoe hij erop reageert, als hij afstandelijk gaat doen weet je genoeg.
Ik weet niet precies hoe je erachter kan komen, het beste is denk ik gewoon uitproberen. Ik ben zelf altijd bang dat ik opdringerig overkom als ik blijf praten, als dan uiteindelijk blijkt dat hij geen interesse heeft.
Wat je ook kan proberen is niets zeggen, kijken of hij dan naar jou toekomt.

Als je het leuk hebt met die jongen, waarom niet? Je komt er vanzelf wel achter of het een probleem is. Wat je ouders betreft… ik trek me vaak veel aan wat mijn ouders vinden, praat met ze (onderhandel met ze :p). Ze kunnen eigenlijk niet oordelen als ze niet weten hoe hij is!

Geweldig topic voor mij!
Krijg het al benauwd als ik aan die leuke jongen denk uit mijn klas.
Laat staan als hij mij ook nog eens leuk vindt!..

Super, ik heb dit altijd!

Nu ook weer, wel de kriebels maar tegelijkertijd vind ik hem eigenlijk best lelijk, haha dat klinkt raar maar ik denk altijd, daar heb je toch geen last van als je m echt leuk vindt?

@sealive als je je tot hem aangetrokken voelt is het goed!