Algemeen topic voor vragen over studies

Hallo!

Op dit moment zit ik zelf in het examenjaar en ik merk dat ik over veel opleidingen vragen heb. Hiervoor heb je natuurlijk opendagen voor en studiebeurzen, maar soms is het zo dat er achteraf toch nog vragen te binnen schieten waar je eigenlijk nog wel antwoord op wil.
Nu leek het me dus handig om een algemeen topic te maken waarin je dus al je vragen kunt stellen aan iemand die een desbetreffende opleiding volgt.

Misschien is het ook wel een goed idee om in de beginpost een lijstje te maken met een aantal studies en Girlscene leden die die studie doen, zodat mensen hen hierover kunnen noten, als leden zich hiervoor beschikbaar zouden willen stellen in ieder geval. Dan hoor ik het wel!

Heel goed idee =)

handig :bowing_man:

Dacht dat zoiets al bestond, maar ik kan me vergissen. :slightly_smiling_face:
Ik studeer trouwens Voeding & dietetiek, je mag me gerust in je lijstje zetten.

Oh, ik heb niets gezien haha.
Ah fijn, ik zal je er bij zetten!

Ik studeer Biomedische Wetenschappen. :slightly_smiling_face:

Ik studeer rechten :slightly_smiling_face:

Ik studeer journalistiek en wil altijd vragen beantwoorden! Een note mag ook altijd :slight_smile:

Bedrijfsmanagement met afstudeerrichting Financie- en Verzekeringswezen Major Vastgoed

-laatste jaars nu, studeer normaliter af in Juni 2014-

Medisch secretaresse/managementassistent, laatste jaar

Super idee!
Mij mag je noten over Verpleegkunde (HBO-V) ! :slightly_smiling_face: Ben nu eerstejaars.

Goed idee! Mij mag je ook op het lijstje zetten! Ik studeer logopedie, ik ben nu tweedejaars. :slight_smile:

Ik studeer Diergeneeskunde. Noten mag altijd, vind het leuk om erover te vertellen haha! :grinning:

Ik studeer het in Utrecht. :slight_smile: