Algemeen topic voor vragen over studies

Hallo!

Op dit moment zit ik zelf in het examenjaar en ik merk dat ik over veel opleidingen vragen heb. Hiervoor heb je natuurlijk opendagen voor en studiebeurzen, maar soms is het zo dat er achteraf toch nog vragen te binnen schieten waar je eigenlijk nog wel antwoord op wil.
Nu leek het me dus handig om een algemeen topic te maken waarin je dus al je vragen kunt stellen aan iemand die een desbetreffende opleiding volgt.

Misschien is het ook wel een goed idee om in de beginpost een lijstje te maken met een aantal studies en Girlscene leden die die studie doen, zodat mensen hen hierover kunnen noten, als leden zich hiervoor beschikbaar zouden willen stellen in ieder geval. Dan hoor ik het wel!

Heel goed idee =)

handig :bowing_man:

Dacht dat zoiets al bestond, maar ik kan me vergissen. :slightly_smiling_face:
Ik studeer trouwens Voeding & dietetiek, je mag me gerust in je lijstje zetten.

Oh, ik heb niets gezien haha.
Ah fijn, ik zal je er bij zetten!

Ik studeer Biomedische Wetenschappen. :slightly_smiling_face:

Ik studeer rechten :slightly_smiling_face:

Ik studeer journalistiek en wil altijd vragen beantwoorden! Een note mag ook altijd :slight_smile:

Bedrijfsmanagement met afstudeerrichting Financie- en Verzekeringswezen Major Vastgoed

-laatste jaars nu, studeer normaliter af in Juni 2014-

Medisch secretaresse/managementassistent, laatste jaar

Super idee!
Mij mag je noten over Verpleegkunde (HBO-V) ! :slightly_smiling_face: Ben nu eerstejaars.

Goed idee! Mij mag je ook op het lijstje zetten! Ik studeer logopedie, ik ben nu tweedejaars. :slight_smile:

Ik studeer Diergeneeskunde. Noten mag altijd, vind het leuk om erover te vertellen haha! :grinning:

Ik studeer het in Utrecht. :slight_smile:
Gaaf dat je hebt geassisteerd! Ik vind het vak ‘Gehoor’ ook erg interessant, jammer dat we dat dit jaar niet krijgen; pas volgend jaar weer uitgebreid. Heb je al lang een CI? Meestal worden die al op jonge leeftijd geïmplanteerd.

Aha, gaaf om te horen dat er ook andere verhalen zijn. :slight_smile: Mijn docent vertelde vorig jaar dat CI’s meestal zo vroeg mogelijk geïmplanteerd worden, als kinderen pas een jaar oud zijn ofzo. Maar wel cool dat je er echt zelf voor gekozen hebt!
Ik ga je wel even noten, als ik gevonden krijg hoe dat werkt. :'D Ben niet zo van de notes enzo, haha.

Off-topic: ^ Ik krijg je niet ge-note! Mijn computer doet een beetje raar, haha. :’) Het lukte wel als iemand anders mij een berichtje stuurde, misschien kun je dat ook doen?

Ik stuur later vandaag nog wel een berichtje terug, want ik moet nu echt even aan school en stage gaan werken, haha. :'D Ben weer teveel aan het soggen.

Ik studeer communicatie- en informatiewetenschappen (bedrijfscommunicatie), vragen stellen mag altijd :wink:

Ik studeer medisch beeldvormende en radiotherapeutische technieken(MBRT) , je mag me gerust vragen stellen. Ben eerstejaars.