ALGEMEEN TOPIC : Verjaardagcadeau sweet-16

Hallo iedereen,

Ik heb namelijk geen idee wat voor cadeau ik zou kunnen kopen voor een sweet16 van een jongen…
(Budget ~ 45euro)
Hebben jullie ideetjes? Ik dacht al aan een bluethooth speaker…
Alvast Bedankt x[/b][/b][/b][/b]

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Daar vind ik niets bruikbaars…

Koop dan een bril voor m en gebruik hem eerst zelf even.

:astonished:

heb je alle 65 pagina’s doorgelezen? Ik heb er namelijk 5 gelezen en zie al veel bruikbare dingen staan.

Voor een jongen staat er amper iets op

Je kan het ook in dat topic vragen. Ik weet het ook niet en daar is dat topic voor gemaakt.

Het is btw budget

Heb ik al gevraagd

Er is een algemeen cadeautopic. Daar dien je je vraag te stellen. Ook al vind je daar niets, dan nog is het niet de bedoeling om een nieuw topic te openen. Misschien kun je eerst eens de girlscene regels doorlezen :slightly_smiling_face:

Wauw…

Absoluut de regels gelezen :slightly_smiling_face: er is namelijk geen topic over sweet-16 gemaakt… Anders was deze al vergrendeld… Ik zou wat meer respect tonen en het op een deftige manier vermelden :slightly_smiling_face:

Er zijn honderden sweet 16(wat een rotbenaming trouwens er is niks sweets aan) topics gesloten aangezien er een algemeen topic is.

Altijd vriendelijk blijven a.u.b.
Vermeld dit op een deftige manier :slightly_smiling_face:

Ben je nu opeens de baas van girlscene dan? Ik kan niet vriendelijk blijven tegen mensen die zich niet aan de regels houden

Ik ben niet opeens de baas van girlscene? Ik vind het gewoon niet kunnen dat je op zo’n manier het duidelijk maakt…

Ik heb je eerst de link gegeven van het topic. Jij blijft doorgaan met dat dat topic niet bruikbaar is terwijl er gewoon genoeg ideeen instaan. Als het niet op de aardige manier kan dan moet het maar op de harde manier. Als je dit trouwens al niet aardig vindt moet je mij eens zien als ik echt niet aardig ben. Dit is nog vriendelijk voor mijn doen.

byee

Slotje, reden is gegeven.