Algemeen topic: samen gezond aankomen

Daar zit wat in ja. Maar als het niet uit de tests komt kun je het alsnog proberen. Als je zelf voelt dat het daardoor komt dan weet je ook waarschijnlijk wel dat je darmen je voedsel nu gewoon niet goed opnemen.

Was ik ook wel van plan ja =) Mijn oppasadresje, die moeder heeft hetzelfde als ik en eet ook glutenvrij, al is in het bloed geen coeliakie ontdekt. Met haar gaat het wel echt veel beter, tot haast geen last. Dus we hadden afgesproken dat ik een keer met haar boodschappen ga doen na de uitslagen =P haha

Uhh, ik ben 14, ook rond de 1.70 en ik weeg 46
Ik doe ook geen aankom dingen ofzo.

dit is echt niet waar![/b]

+7645576 haha

?:face_with_raised_eyebrow:

dat ze het er heel erg mee eens is, haha


hihii, okeea. :wink:

Mwah, het is wel zo dat je na die tijd meestal niet meer intensief beweegt, dus op dat moment heb je dat voedsel niet nodig, dus ik snap waar het fabeltje vandaan komt dat je 's avonds niet meer moet eten.
Wat wel zo is, is dat je niet te kort voor je gaat slapen nog moet eten. De meeste mensen kunnen het beste 12 uur voor ze wakker moeten worden niets of niet veel meer eten omdat ze anders niet op tijd kunnen slapen.

ik ben ook een meisje van 26 en ik ben 1.56 en weeg 44, ik kom maar niet bij :frowning_face: als ik teveel eet moet ik bijna overgeven xx

vitani.
over dat bewegen heb je gelijk!

maar van dat slapen is niet zo, de dietiste zegt dat je een half uur voor je gaat slapen niet meer moet/eten en drinken.
(als je dat wel doet gaat je lichaam extra verteren en dus kan je niet slapen omdat je lichaam nog hard aan het werk is!)

goneeee

ik wil proberen tegen julie 10 kilo bij te koomen , ik hoop dat het lukt :stuck_out_tongue: :dancer:

heee,
ik weet niet of jullie proud2bme.nl kennen?
dit is een forum voor eetstoornissen met ook veel aankomtips en een leuke meidensite!

Probeer om vaker te eten, dan is het ook mogelijk om meer te eten.

@biggetje:
Ik heb dat over dat slapen ook maar ergens gelezen. Dat was volgens mij in een lijstje met tips voor mensen die moeilijk in slaap komen en/of moeilijk wakker worden.

vitani.
sorry als ik nogal aanvallend overkom, ik bedoelde het meer zo van: “goed advies voor iedereen en dat klopt niet helemaal dus ik probeer het even recht te zetten?!”

x

Oké, mijn doel is voor de zomervakantie minimaal 5 kilo erbij!
(Liefst meer natuurlijk, maar goed haha!)

ik onbijt in de morgen 4 sneedjes brood met beleg enzo , en koffie
tegen 14 uur eet ik vaak pasta
en dan tegen de avond eet ik aardappelan met groenten en vlees

+ drinken erbij he

maar er is 1 probleem ( ik rook ) en daar moet ik met stoppen

^ en dan ook tussendoortjes neem ik aan… want 4 sneetjes is dan echt te weinig =P
en inderdaad, roken verminderd de eetlust. Mijn moeder was paar jaar geleden gestopt en kwam meteen aan haha.