Vind t allemaal erg karig en mager nog.
200gr yoghurt is niets en 2 schepjes cruesli al helemaaaal niet. (Hapslikweg haha). En je beleg is allemaal kcal arm op de pindakaas na.
Water en thee snap ik trouwens niet zo goed in je lijstje, maar dat terzijde.
Je tussendoortjes zijn echt nergens minimaal. Laat staan aankomproof. Ik moet bijv drie crackers als ik ze tussendoor neem. Net als 2 plakken ontbijtkoek en dan uiteraard gewoon met boter.
Vind t net aan voldoende voor iemand die op n hele gezonde manier gewicht wilt verliezen.
Kijk eens f op Proud bijv. Daar de aankomlijst deel 1 laat al zien wat iig de minimale tussendoortjes zijn. En je ontbijt.
Je lunch is qua brood wel prima hoor! Super. Maar ik geef nu vooral even aan waar je wat kunt aanpassen.
Ook drink ik zes x kcalrijk, waarvan de helft idd sap/ranja, dus nee niet te gezond haha, maar de andere helft sowieso zuivel. En sapjes kunnen btw ook gezond zijn, healthy people bijv, of smoothies, wil je perse gezond aankomen.
Bedoel dit puur als opbouwende kritiek, om je te helpen. Het lijkt net alsof ik alleen kan zeiken. Maar zo is t niet bedoeld.
Ik ben ook bezig met aankomen, dus wil he graag helpen. Maar dan moet de basis gewoon al wel goed zijn (: