[Algemeen Topic] Inspiratie hulp!

Ik merk dat er vaak losse topic worden gemaakt voor mensen die geen inspiratie hebben of tips kunnen gebruiken. Mij lijkt het een handig idee als je hier je probleem vertelt, misschien kunnen andere je helpen!

x

Goed idee

Goed bedacht

Uhm, nou, mijn verhaal waar ik mee bezig ben gaat over een meisje da prijs alles zelf moet doen, haar moeder zit elke dag te bingo en en 's avonds in de discotheek. Ze zit wel gewoon op school en heeft altijd na school een baantje als kassamedewerkster. Zaterdags werkt ze daar ook. Ze moe het geld zelf verdienen, omdat haar moeder dus niks doet.

En ik heb geen inspiratie meer?
O wacht, nu wel een beetje, ze gaat intrekken bij haar enige hele goede vriendin, en dan gebeurt daar nog wat bla bla bla. Alleen wat? Inspiratieloos :blush:
Iemand die iets weet?

@Prologue Misschien dat ze bij die vriendin mag intrekken, maar dat ze zich heel depressief voelt. Die vriendin probeert haar op te vrolijken door samen met haar naar de discotheek te gaan, waar ze haar moeder bij een paal ziet dansen. Ze rent weg van dat walgelijke aanblik en laat haar vriendin achter. Ze botst tijdens haar vlucht tegen een jongen op, waarmee ze een praatje maakt en later wisselen ze nummers uit. Als ze hem opbelt neemt hij op en gaan ze uit. Ze vindt het erg leuk, maar na een date belt hij niet meer terug. Ze raakt geobsedeerd door hem en als ze hem op een avond met een ander meisje ziet. (Haar moeder) Is er geen weg meer terug. Ze neemt wraak. Maar daarbij verliest ze haar vriendin uit het oog, die iets vreselijks moet bekennen… Ze is zwanger. En laten we zeggen dat de hoofdpersoon hier niet blij mee is. Vooral omdat ze van plan is alle vriendinnetjes van de jongen te vermoorden en daarna hem. Ze zit in conflict. Wat zal ze doen?

^^ Dankje, :grinning:

Er is hier trouwens al een algemeen topic voor,
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/algemeen-verhaal-ideeen-268794.0.html
Waar jammer genoeg niet echt leuke reacties waren…

Topic met tips voor schrijvers waar je ook vragen kunt stellen
Topic met writing prompts waar je inspiratie kunt opdoen en delen
Topic voor hulp bij taal

Niks aan toe te voegen, behalve: slotje!