[Algemeen topic] Gezocht/aangeboden: bètalezer/schrijfmaatje

Hoi mede-schrijfsters!
Er werden de laatste tijd nogal veel losse topics aangemaakt met deze vraag, het leek me dus wel handig om er een algemeen topic van te maken.
Zoek jij iemand die je helpt met te blijven schrijven, je verhalen verbetert of alle andere dingen, of wil je andermans verhalen verbeteren? Plaats dan hier een oproep.
Indien hier toch geen belangstelling voor is mag hier natuurlijk een slotje op

Thank god! :bowing_man:

Haha.
Ik heb net 3 schrijfmaatjes…
Maar het lijkt me ook wel leuk om iemand te controleren :slightly_smiling_face:
xx

Een goed topic, Heal for the honey. Ik denk dat er veel beginnende schrijfsters zijn die veel plezier hebben in het schrijven, maar tegelijkertijd een zetje in hun rug nodig hebben om gemotiveerd te blijven. Ik voel mij geroepen om die persoon te zijn en bied me daarom aan om feedback te geven.

Mijn sterke punten zijn het herkennen van spellings/grammaticafouten en het verbeteren van de verhaallijn. Daarnaast controleer ik of de tekst bondig geformuleerd is.

Mocht iemand willen dat ik naar haar verhaal kijk, laat het me dan weten!

^ Haha, mooi dat het goed ontvangen wordt (:
Passievrucht, niet om gemeen te doen, maar mijn naam is Heal for the honey, niet Heal for the money. (:

Sorry, het was niet mijn bedoeling om je naam verkeerd te spellen. Het is nu verbeterd :slight_smile:

Nou ehm, ik zoek dus een schrijfmaatje. Waarmee ik samen kan schrijven! Iemand die wil?

Jagoedbedachtdezetopic!

Hee,
Iemand die op spelling/grammatica fouten gecontroleerd wil worden?
Daarmee bied ik mij aan. (:

Ik zoek eigenlijk iemand die niet zo zeer op de grammatica let aangezien ik dyslectisch ben en ik eerlijk gezegd niet heel goed tegen commentaar kan op mijn schrijffouten :flushed: Is er iemand die dat over het hoofd wil zien en mijn schrijf maatje wil worden?

@Passievrucht Ik heb je dus genote, maar ik weet niet of je die hebt ontvangen… Nou, ja ik zoek een bètalezer/schrijfmaatje om mijn verhalen te bekijken en om mij opbouwend kritiek te geven. Ik heb zoals jij hebt gezegd: ‘‘Een steuntje in mijn rug nodig om gemotiveerd te blijven.’’ Hopelijk lijkt het je wat en wil je mijn bètalezer/schrijfmaatje worden.
xxxx

Ik zoek iemand die mijn verhaallijnen kan verbeteren en eventueel foutjes eruit kan halen :grin:
Andersom wil ik dit natuurlijk ook doen :wink:

Note me

TypeMachine is wil je ook wel controleren op spelling/grammatica foutjes (:
Note me maar!

Hallo allemaal!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een betalezer/schrijfmaatje/persoon die ook van schrijven houdt, om dus gezellig daar over mee te praten, elkaar te helpen, etc.
Aangezien ik het idee heb dat de meesten die hier al een oproep hebben geplaatst jonger zijn (al heb ik natuurlijk geen idee hoe oud iedereen precies is) en ik het liefst iemand heb van mijn leeftijd, doe ik het maar zo xD
Ik ben dus op zoek naar iemand van minstens 18 jaar(ik ben zelf 19) die mij kan helpen en andersom.

Ik vind je een van de meest sympathieke meiden op girlscene, dus ik zou je graag willen helpen met je verhalen. Je hebt veel ambitie en ik ga mijn best doen om daar zoveel mogelijk uit te halen.

Up voor iedereen die nog een schrijfmaatje oid zoekt.

@Passievrucht Bedankt, voor je compliment :flushed:. Ik waardeer het echt dat je me wilt helpen. Zal ik je mijn e-mail adres noten?

Ik heb iemand nodig die iets zou kunnen controleren.

2000 woorden, vandaag nog als het kan :flushed: Dan moet ik het inleveren. Het staat online op GS, ik kan de originele opzet mee sturen, maar ik moet vooral weten of het samenhangend is.

Verder is dit een handig topic! Zie dit dus maar als een verkapte up! Verder ben ik altijd wel in om wat na te kijken, of het nou Nederlands of Engels is :slightly_smiling_face:

Done!